Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Gidecek misin?

Hoşgeldin yabancı, hoşgeldin dünyama. Kalıcı mısın yoksa geçerken uğrayan bir misafir misin sadece?

Gün gelecek, çekip gidecek misin hayatımdan? O gün gelecek mi? Beni benden aldığın gibi gelişinle, mutluluğu da ruhumdan alıp gidecek misin yoksa? Eline kalemi alıp karalayacak mısın hayatımı? Bir gün hayatımdan çıkıp gidecek misin arkana bile bakmadan? Hani o uzaklara giderken ardından sürekli el salladığım trenlerin birinde sen de mi olacaksın? Melek gibi uçarak girdiğin hayatımdan ansızın uçarak mı çıkacaksın? O gün gelecek mi? Peki kal desem kalır mısın? Hep benimle kal, yalvarırım. Sonsuz bile anlamını yitirene dek benimle kal.
Hedi bir şeyler söyle bana. Hep seninle kalmak istiyorum de. Seni çok seviyorum de. Asla bırakmayacağım seni de.

Yalvarırım hep benimle kal. Yalvarırım bana bir şeyler söyle...

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..