Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

02 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu ne sevgi ah, bu ne izdirap?

Bu ne sevgi ah, bu ne izdirap?
 

1988 yilinda trafik kazasi gecirmis. Komaya girmis. Doktorlar hanimini cagirip, gercegi soylemisler:

" Kocan yasasa yasasa belki 2-3 yil komada yasar..."

Yani, birakalim olsun, demeye mi getirmisler?

Hanim;

"Olmaz!" demis.

"Ben bakarim..."

Yahu, demisler, saat basi yatakta ki yerini degistirmen lazim. Vucudu curumesin, diye. Boku, pisligide cabasi. Buna kac yil can dayanir?

"Yaparim. Ben bakarim..." demis.

Bakmisda... Tami tamina 19 yil...

Koca bugunlerde komadan uyanmis... Bakmis etrafina. Yaslanmis karisi yaninda!...

19 yil once Polonya'da kominist rejim var. Bakkallarda zorla cay, sirke bulabiliyorlar...

19 yil sonra Polonya NATO ulkesi...

***

Bu ne sevgidir?

Katlanilir mi 19 yil boyle bir izdiraba?

Ben yapamazdim...

***

NOT-1: Fotografta Komadan uyanmis kocayi, karisi Gertruda ile birlikte goruyorsunuz.
NOT-2: Bizim 17 yillik oykumuz mu? Mahkemeye ciktik. Hakimin yaklasimi hepimizi yurtdisi etme yonundeymis... Eger bu karara da itiraz edersek, bizi hapise koyacaklarmis... Hapisten mahkemeye, mahkemeden hapise gun yuzu gorecegiz. Bu gidisle bir 17 yil da hapiste bekleriz. Katilmis, soyguncuymus, teroristmis gibi... Yasarsak, "af" dan yararlaniriz...
Deger mi? Degiyor galiba!...
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..