Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Severken kaybedilir mi, kazanılır mı?

Severken kaybedilir mi, kazanılır mı?
 

Severken kaybettiklerim, severken kazandıklarım yüreğim iki yaka. Hangi yakaya ait olabilirki bu beden , bu kalp, bu düşünce... Ben kendime sorduğumda kaybettiklerimin yanında. Yüreğime sorduğumda ise kazandıklarımın yanında. İki yaka, iki ayrı sevda işin içinde çıkılmaz bir labirent... Debinip durmakta bu beden. Kaybettiklerim; sevdiklerim, tabiki ailem. Var olmamın değişilmez unsurları, yaşam kaynağım, tabiri caiz ise herşeyim. Kazandıklarım AŞK'ım yani gelecegim, dayanağım, umudum, yani GÜLFEM...

İnsan severken bir çok insanı sevdiği uğruna kırabiliyor, hayatından silebiliyor, hatta hiçe bile saya biliyor. Bu AŞK'ın kudretini çözmüşte değilim. Bu sevginin güçümüdür yoksa , yoksa sevdiği uğruna birçok şeyi göze almamıdır. AŞK bukadar kudretlimidir ki herşeyi göze alıp, bir anda yaşamını değiştirebiliyor. önündeki engellerden bi haberdarsız, adım atabiliyor, cüretkarca. Severken, hata yapma olasılığı fazlayken, yine insan hep kendini haklı çıkarma kavgası içindedir. Birtürlü kabullenmek istemez hep haklılığı ön plana çıkaracak şekilde debinip durur. Nuh der peygamber demez...

SENİ SEVİYORUM derken neden birşeyler ekleyipte söyleriz.seni seviyorum su gibi, toprak gibi, güneş gibi ve söylediklerimizde hep yaşam kaynagımız, var olmamızın ana nesneleri. Zaten insanın sevdiğini bulduğu zaman ;Sensiz yapamam, sen yoksan ben yaşayamam...demesinde gerçeklik payı var mıdır. Sözler herşeyin kapısını açan sözler...

Boşuna dememiş...'söz, sudan ucuz; söz, baldan tatlı; söz, en etkili zehir; söz, dokunuştan daha etkili bir uyarı; söz, yaşamın ve var oluşun anlamı; söz, ölümün ta kendisi ise insan nerede susacagını bilmeli. 'nekadar güzel açıklamış herşey konuşturma sanatı yani hatiplik , ağzın laf kalabalığı yapıyorsa sana açılmayacak kapı yoktur. Bazen yapmış olduğu hataları görmektense, bırakıp gitmeyi denedim, kaç kere sayısı dahi bilinmez; ama yapamadım. Onca aramalardan sonra birden bire önüme çıkan AŞK'ı, kendi elimle itemem, bırakamam. Ve buda bendeki benliği yok edercesine etkiliyor. Kendi kişiliğimden taviz vermeye , ödün vermeye başladım, bu da severken kaybettiklerimden olsa gerek. Her seferinde kendimle savaşırken, yinede başaramama tutkusu hep ön safhadaydı. Acaba onu çok sevemedim mi? Yoksa onu kaybetme korkusu mu, yoksa tekrar aşkı bulamayacağım korkusuyla vermiş olduğum sözlerden caymamın sebebi ne olabilirki? SEVERKEN KAYBETTİKLERİM ÇOK OLSA GEREK .YA KAZANDIKLARIM NE OLABİLİRKİ? HOŞÇAKALIN VE DOSTÇAKALIN...
 
Toplam blog
: 24
: 650
Kayıt tarihi
: 07.05.07
 
 

25.06.1974 Bingöl doğumlu olup, kamu yönetimi 2. sınıf öğrencisiyim. Çeşitli yerel gazetelerde mu..