Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '16

 
Kategori
Güncel
 

Bu öğüt herkese mi?

Bu öğüt herkese mi?
 

GEÇMİŞ BAYRAM


- Acısıyla, tatlısıyla bir tatil daha yaşadık; dört günü ‘DİNİ BAYRAM’, beş günü ‘DELİYE HER GÜN…’ olandan… Hadi, bu tatilin sizde kalan izlerinden söz edelim.

- HOŞBEŞ ÇAYEVİ’ miz katılımcıları adına sosyal medyada yayınlanan afiş çok anlamlıydı;

- Ama sohbetlerimizi basına ve sosyal medyaya taşıyan YAZARIMIZIN YAYINLADIĞI DİLEK de göz ardı edilmesin;

‘’HERKESİN; 'GECİKMEYEN (!), AF DİLEMEK ZORUNDA KALMAYAN, SEVECEN İNSANLARIN YÖNETECEĞİ BİR ÜLKE' OLACAĞIMIZ, ARTIK YAVRULARINI KURBAN VERMEDEN, HER GÜNÜNÜN BAYRAM OLACAĞI YARINLARI SAĞLIK VE MUTLULUKLA, BİRLİKTE YAŞAMASINI DİLİYORUM.’’

- Hmm… Muhteşem… Yalnız, o ‘’GECİKMEYEN…’ nedir, onu anlamadım…

- Sanırım, bazı belediyelere kayyum atanmasında gecikildiğinden söz etmişti bir muhterem.

- Kim gecikmiş? CEHAPE mi?

- Arkadaşlar, lütfen tartışmaya dönüştürmeyin sohbetimizi…

* * *

- Sayın REİS-İ CUMHUR’ un bir konuşması bende iz bıraktı. Çok etkilendim… Her sözcüğüne katılıyorum, sonuna dek de arkasındayım.

- Sen?

- Evet ben… Türkiye Gönüllü Teşekküller Vakfı (TGTV) tarafından Haliç Kongre Merkezi' nde düzenlenen '79 Milyon Bir Bayrak Altında Bayramınız Mübarek Olsun.' etkinliğine katıldı. Oradaki konuşmasında, çok açık, çok net bir şekilde "28 Belediye Başkanı görevden alınmıştır. Bazıları 'Seçilmişler…' diyor, 'Görevden nasıl alınır?'... Bal gibi de alınır! Seçilmiş olmak, size sınırsız devlet, millet aleyhinde tasarruf yetkisini vermez. Çalışma alanın neyse, bu alan içerisinde çalışacaksın!’’ dedi.

- Ben zaten o beyefendinin görkemli söylevlerindeki sözlerinin çoğuna katılıyorum. Sorun, söylenenlerde değil, ardından yapılanlarda ve yapılmayanlarda.

- Biz yine de bu özdeyişi unutmayalım;

‘’SEÇİLMİŞ OLMAK, SİZE SINIRSIZ DEVLET, MİLLET ALEYHİNDE TASARRUF YETKİSİNİ VERMEZ. ÇALIŞMA ALANIN NEYSE, BU ALAN İÇERİSİNDE ÇALIŞACAKSIN!’’

- BU ÖĞÜT HERKESE mi acaba?

Özcan ÇELTİK

 
Toplam blog
: 237
: 361
Kayıt tarihi
: 22.11.06
 
 

1949 Antalya doğumlu, ANSAN üyesi Orman Yüksek Mühendisi, ressam ve öykü yazarıyım. KAKTÜS MEDYA ..