Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bu poğaçalar Sevdiye hanıma gitti.(yani Ferdi' ye)

Bu poğaçalar Sevdiye hanıma gitti.(yani Ferdi' ye)
 

Bu gün de Ferdi' yi ziyarete gittim... Fakat bukez Ferdi'yi göremedim..Ben istemedim çünkü , yorulmasın diye odasından çıkmasını... Sevdiye hanımla son gelişen olaylardan konuştuk... Babasından, amcalarından kan alınıp test yapılacakmış...

Deniz feneri için yaptığımız çağrıları söyledim annesine, umutla bekliyoruz diyor.... O babası ve amcaları için yapılacak testlerin maliyetleri her bir kişi için yüksek tutuyormuş... Ne yapalım diyor girdik bir kere dönüşümüz olamaz artık , söz konusu oğlumun hayatı diyerek bir an önce sağlığına kavuşmasını istiyor..

Ferdi' nin Bursa' dan arkadaşı Damlaya çok selamı varmış.. Buradan iletiyorum..

O resimdeki poğaçaları da sabah sabah ben yaptım ve Sevdiye hanıma götürdüm... Çok sevindi... Ferdi' nin dışarıdan bir şey yemesi yasak olduğu için o poğaçalar Sevdiye hanımın....

Bir ara Ferdi'nin yanına gittiğinde o na demiş ki '' Oğlum pazar günü ziyarete gelen hanım ,bize yemek getirmişşşşş'' dedim diyor...Maşallah Sevdiye hanımda neşeli hep pozitif şuan....

Son toplanan miktar henüz daha 60.000 YTl imiş...Çokkk gerekli daha çokkkkk...

Ayrılırken sizin gibi moral veren herkes ziyaretime gelsin diyor....

http://biryardimeli.bz.tc/

Şuan mailime DENİZ FENERİ'nden cevap aldım bakın ne diyor....Sevindirici...

Merhaba,Sema Hanım,

Mailiniz İstanbul şubemize iletilmiştir. En kısa sürede konuyla ilgili iletişim
kurulacaktır.

İyi günler dileriz

İlginize şimdiden teşekkürler Deniz Feneri...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..