Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu resimdeki benim!

Bu resimdeki benim!
 

Bu resimdeki vatandaş benim arkadaşlar! 

Harran Ağası! 

Hep hayalimdi! 

Beş bin dönüm ekilebilir arazinin tam ortasındaki kale gibi bir çiftlik evinde, horozun "O sole mio" suyla uyanmak, karakızın ak sütüyle günün ilk sıvısını almak hep hayalimdi! 

Ekilebilir beş bin dönüm arazinin yarısı pamuk tarlası olmalıydı! Yarısı da buğday tarlası! Durum buğdayı! Çünkü durumdan vazife çıkaran bir karaktere sahibimdir! Bari un çıkarayım diyordum! 

Teknolojik gelişmelerden soyutlanmış, salt insan terine ve lanetine duçar olmak da istemiyordum! 

Klasik ağa imajını ters yüz etmekti amacım! 

Ekilebilir beş bin dönüm arazinin kontrolü beş parmağımın ucunda şimdi! 

Hayal gibi değil mi? 

Değil! 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..