Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '18

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Bu Yolculuk Nereye Götürecek?

.Bir önceki blog yazımda bahsettiğim yolculukta hedeflediğim varış noktasının ne olacağından biraz bahsetmek istiyorum bu yazımda. Ben öncelikle fazla kilolarımdan kurtulmak, sağlıklı, fit, hak ettiğim ve hayal ettiğim bedenime kavuşmak ve sonrasında da ulaştığım bu kiloyu korumak için yola çıkıyorum.  Bana bu yolda yol arkadaşlığı etmek isteyenlere bildiklerimi, daha önceki deneyimlerimde işe yaramış olan tecrübelerimi elimden geldiğince aktaracağım.

Bunun için önce bu yolculuk bizi nereye götürecek, gittiğimiz yerde neyle karşılaşacağız onu bir görelim istiyorum.

Biliyorsunuz bilinçaltı hayal edilenle gerçeği birbirinden ayırt edemez. Uyurken veya meditasyon esnasında beyin dalgaları tetha seviyesine düştükten sonra içerden veya dışardan gelen tüm uyaranlar zihinde gerçek olarak algılanır, hatta bu algılanan durum hormonal olarak bile bedenimize yansır.  Bu yüzden rüyamızda gördüğümüz şeyleri uykudan uyanıp da ayılana dek gerçek sanırız. Çoğunlukla da bilinçaltının gerçek zannettiği bu durumdan o andaki bilinç düzeyimizde kaldığımız sürece çıkamayız. Güzel bir rüyadan uyandığınız sabahlarınız getirin aklınıza, hani o hiç bitmeseydi keşke dediğiniz rüyalar. Nasıl da mutlu, nasıl da zinde oluruz o sabahlarda...

Bu yol boyunca bilinçaltımızın bu muhteşem özelliğinden zaman zaman yararlanacağım. Beyin dalgalarımızın tetha düzeyine düşeceği meditasyonlar yaparak yola çıkma ve yolda olma amacımızı zihnimize hatırlatmak bizi yolda tutmak için çok işe yarayacaktır.

İlk olarak yönlendirmeli bir meditasyon kaydı hazırladım. Bu meditasyonda amaç  bu yolculuğun sonunda ulaşmayı hedeflediğimiz gelecekteki ideal ben ile buluşmaya gitmek. Onunla tanışmak, bu yolculuk hakkında sohbet etmek.

Sakin ve yalnız kalabileceğim  bir ortamda kendime yarım saatlik bir zaman ayırıp “İdeal Defne ile Buluşma”  adını verdiğim bu meditasyonu dinleyerek 8 ay sürmesini planladığım bu süreç sonunda hayalimdeki İdeal Defne’yi gözümde canlandırıyorum. Bu sayede bilinçaltının bunu tanımasını, herşeyden önemlisi de böyle bir ben görüntüsünün mümkün olduğunu kabul etmesini ve  bunun ulaşılabilir olduğuna inanmasını sağlıyorum. Evet tıpkı güzel bir rüya görmek gibi. Ama zaten yola çıkarken demedik mi; 2019’da tüm hayallerimizin gerçek olması dileğiyle.

Bu yazımı sonuna kadar okuduğunuza göre sizin de yeni yılda artık veda etmek istediğiniz birkaç kilonuz olduğunu düşünüyorum. Haydi kendiniz için doğru olan kararı verip benimle birlikte bu yolculuğa katılın.

(Bu yolculukta sürücü sizsiniz, tüm idare ve kontrol sizde. Ben sizin yol arkadaşınız olabilirim. Bir sonraki yazımda size yol arkadaşınızı tanıtacağım ve seyahat için hazırlayacağınız valize koymanız gerekenlerle ilgili tavsiyelerde bulunacağım.)

Sevgiyle ilerleyin...

 

Defne Bilgehan

Bireysel ve Kurumsal Danışman

 

bilgehandefne@gmail.com

 

Not: Yazılarımı, “İdeal Defne İle Buluşma” kaydını ve diğer paylaşımlarımı  https://www.facebook.com/Saglikli-Beslenme-Kulubu-2268928659786114/ adresinden de takip edebilirsiniz.

 

 
Toplam blog
: 3
: 110
Kayıt tarihi
: 29.12.18
 
 

Sağlıklı Beslenme Kulübü (SBK) me hoşgeldiniz. Öncelikle sağlık, sonra kilo kontrolü ve nihayet f..