Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Bugün, dün

Hiç güzel mısralar yazdıramadım kendime 

Beklentiden başka neyim vardı ki elimde 

Sözümün adresi hep aynı istikamette 

Eksik kalmıştım karşılaştığım düzlüklerde 

*
Böylesini dinlemek daha zordu değil mi 

Bitmek bilmeyen çıkmaz sokaklar zinciri 

Aslında küçük bir noktaydı bendeki 

Yorgundum işte buydu yegane sebebi 

*
Yanılgılar içinden çıkamadım hiçbir gün 

Ardından takip etti yürekler üzgün 

Ben, sonu gelmez bilmeceydim büsbütün 

Gitmeyip kaldıkça içimdeki silinmeyen dün 

*
İstedim ki hiç yaklaşmasın bizlere keder 

Bahçemde açsın birbirinden narin çiçekler 

Papatyalar boyasın beyazıyla toprağı, bana yeter 

Mutluluğum armağan olsun diye birer birer 

*
Bitkin düşmüş bir yolcuyum şimdi sadece 

Köşedeki bankta oturmuş kalmışım öylece 

Kalkarım belki bulamadığım gözler gelince 

Yine de sımsıkı tutsun ellerin beni her gece 


 

18.06.2010 Cuma 19:36 

 
Toplam blog
: 33
: 527
Kayıt tarihi
: 17.01.08
 
 

Mesleği: Fizyoterapist… Uğraşısı: Gönlünden kopan parçaların birleştiği haliyle sözcüklere biçim ..