Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bugün 18 Şubat 2008 Antalya'ya lapa lapa kar yğıyor!

Bugün 18 Şubat 2008 Antalya'ya lapa lapa kar yğıyor!
 

Fotoğraf yetştirmeye çalışırken, ben!


Bugün 18 Şubat 2008

Ne var bunda, herkes biliyor bugün 2008 yılının Şubat ayının 18’i olduğunu diyeceksiniz, bunu da ben biliyorum.

Bi’şey var ki yazdık;

Bi bildiğimiz var demek ki!

Bu yazıyı saat 11.00 sularında yazıyorum bir yandan kar’ı seyrederek.

Yanlış okumadınız; 18 Şubat 2008 saat 11.10 tam olarak ve yaklaşık bir saattir yağan karın fotoğrafları için koşturdum, günün ilerleyen saatlerinde paylaşacağım. Daha doğrusu ben hemen yayına veriyorum da, biliyorsunuz fotoğraflar daha bir geç onaylanıyor.

Kaç gündür Aydın Tiryaki refikimizin; “Yok İnebolu da kar yağmışmış, yok efendim Ankara’da kar yağmışmış...” yazılarını çatlaya patlaya okuyordum. Şimdi o’na inat yazıyorum birazda!

Antalya’ya yerleşmeden önce 1993 yılında gazetelerde görmüştüm Antalya’da kar fotoğraflarını, tam 15 yıl sonra aynı tür fotoğrafları ben de çektim ki; tarihi gün bugün!

Hem Antalya için hem benim için.

İki okul arasındayım; iş ve ikamet olarak. Karın yağarken ki seyrinden olacak, okul bahçelerinden gelen çocukların (neşe içeren) çığlıkları kulaklarımıza kadar geliyor.

Herkes şaşkın, karı seyrediyor!

Yakında olup da görebildiklerimi de fotoğraflamaya çalışıyorum. Yazıyı vaktinde yetiştirmek için de bu geziyi zorunluluktan sonlandırıyorum.

Mutlak başka blog dostlarımızda yazacaktır, fotoğraflayacaktır. Ama ben bir de ‘haber atlatma’ eylemi peşindeyim, bakalım başarabilecek miyim!

Burada biz Antalya’da yaşayanlar görerek yaşayarak tanık olduk ‘Antalya’da kar’a, siz de okuyarak tanık olun bari!..

Son 15 Yılda ikinci kez kar gördüm.

Bir de bundan önce 2003 yılında Burdur civarlarında yaşamımın en kötü gününü yaşatan tipiye tutulmuş ve Ankara’ya 13 saatte ulaşabilmiştim.

Ama bugün, çok sevinçli bir kar yazısı yazıyorum.

Herkes mutlu, herkes şaşkın, herkes anı peşinde!...

Bana da bu yazıyı siz okurlarla paylaşmak düştü.

Yazı bitti, kar hala lapa lapa yağıyor Antalya'ya!..

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..