Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Bugün ayın ondördü

Bugün ayın ondördü
 

Kehribar sarısı bir gündeyim
Adı ayın on dördü...
Gülbeşeker tadında
Ondördüncü şiirimin makamındayım..

İçli bir çobanın, yanık kaval namesi,
Piyanoya geçen saray bozması şarkısında....
kendime kendimliğimin
Onluğumun, senliğimin, benliğimin uçurumlarındayım

Mavi gözlerinin serinliğindeyim yaz sıcağında,
Ya da ela, yada yeşil bilemiyorumların çapkınlığında
bugün ayın ondördü, ne zamandı gidişin
işime gelmiyor, hatırlayamıyorum

Katar katar bir tren dütdürüğünde hatıralarım
Vagonlarından birinden el sallıyor.
Zihnimin alacakaranlık tünelinden geçiyor çuf çuf sesleri
On dördüncü şiirimin makamındayım.

Heyhat.. mevsimli mevsimsiz yine açan goncasındayım
Bir yediveren kokusu tüter unutmak istediğim tenimden
Bugün ayın on dördü, ne zamandı gidişin
işime gelmiyor, hatırlayamıyorum

Yine hayalet bir piyano başındayım
Ondördüncü şiirimin makamındayım
Kuruyası gözyaşlarım
Acımayı unutmuş kalbimde, parlayan çakıl taşlarım

göklerin en terkedilmiş yıldızlarına sakladığım notalarım....
Ve ben...
Ondördüncü şiirimin makamındayım

deniz güneş

 
Toplam blog
: 58
: 352
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

04/07/1968 Gaziantep doğumluyum. İstanbulda yaşıyorum. İstanbul aşığıyım. Şiir yazmakla uğraşıyorum...