Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

12 Mart '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bugün en çok seni özledim.

Bugün en çok seni özledim.
 

Ben özledim galiba seni...


Bugün en çok seni özledim.
Önce rüyamda gördüm seni,
Kalktığımda sen vardın aklımda
Yanımdaydın...Sanki seninle geçirecektim tüm günü...Bu sefer mutluluk verdi özlemin bana.
Bütün gün sana yoğunlaştım...

Öğleye doğru acıtmaya başladı özlemin,
Gülüşün aklıma gelmeye başladı...
Sonra camın önüne gittim bir sigara yaktım...
Giderek beynimi kemirmeye başladı duygularımın karmaşıklığı
ve çaresizliğim midemi bulandırıyordu.
Beklemiyordum artık aramanı
Özlüyordum işte.....
Yanımda uyumanı, doya doya gözlerini seyretmeyi istiyordum ama yoktun işte

Bugün her şeyi seninle yapmak istedim.
Birde olacakmış gibi bir sürü hayal kurdum,
Onlarda mutlu eder gibi oluyor ama gerçekle yüzleşince geçiyor işte...
Sonrada içimdeki yorgunluk ve küskünlük...

Şımarıklıktan nefret eden ben bugün seni şımartmak istedim..
Kendim için yaşayan ben bugün senin için yaşamak istedim.

Bugün en çok seni özledim ben.
Bütün alışkanlıklarını, ne biliyim yürüyüşünü falan göresim geldi...
Bir dokunuşunu, bir bakışını, sesini duymayı...

Seninle olmayı en çok bugün özledim ben. 

Kaldıramıyorum artık yanımda olmamalarını. İçim burkuluyor... Canın sağolsun yeterki, yaşadığından emin olayım yeterki, başkada bir beklentim kalmadı artık... 

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..