Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün güzel bir gün

Bu sabah yine erkenden kalktım ve Argos’ u yürüyüşe çıkarmadan, bir adet keçiboynuzu yedim dişlerimin varlığına şükrederek. Sonra yürüyüş esnasında; komşuların bahçelerinden sırasıyla iki adet böğürtlen, üç buçuk adet ( yarısı çok hamdı attım ) incir ve bir adet hünnap yedim Fethiye’ de yaşadığıma şükrederek. Güzel bir meyve çeşnisiyle nefsimi yatıştırdım diyerek içim rahat.

Fırından ekmeğimi alırken bir de İzmir’ i yad etmek adına bir adet de boyoz aldım, İzmirli olduğuma şükrederek. Argos’ u eve bıraktım, hemen hazırlanıp çantamı sırtladım; düştüm Çalış yoluna ayaklarıma ve sağlığıma şükrederek. Denize girdim, meditasyonumu yaptım, dostları aradım, onlar beni aradı derken nefis bir şekilde baktım ki günü yarıladım. Huzur içinde Tanrı’ ya şükrettim. Şimdi izninizle bu güzel günü bir güzellik uykusuyla sürdürmektir niyetim. Bunları yazabilmek ve iletebilmek adına aracı olduğunuz için, siz beni okuyan blog arkadaşlarım sizi unuttum sanmayın, sizin varlığınız için de bu yürek minnet dolu. İyi ki varsınız.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..