Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün nasılsınız?

Bugün nasılsınız?
 

Bu çiçek bile nasılda umutlu hayattan!!!


Bugün nasılsınız? Canınız bir şeye mi sıkkın? Çok istediğiniz bir şey gerçekleşmedi mi? İşler yolunda gitmiyor mu?En sevdiğiniz mi hasta? Yani her şeyin yoluda gitmediğini düşündüğünüz bir gündesiniz anlaşılan. Hayat bu. Her şey istediğiniz gibi olamıyor maalesef. Bazen sıkılıyor, bunalıyorsunuz içinizden kocaman bir offff demek geliyor. Bardağın dolu tarafını görmek istemiyorsunuz, güllerin dikeni mi var, dikenli dalların gülleri mi var? diye düşünüyorsunuz. Oysa hayat öyle güzel ve öyle kısa ki...Zor, acımasız, adaletsiz, acı ama güzel...Hayatın güzelliklerini görün dostlar, görmekle kalmayın yaşayın bu güzellikleri. Umudunuzu kaybetmeyin. Olumlu düşünün ki her şey olumlu olsun. Hayatın zorluklarını gülümseyerek aşmak için, okuyup gülümsemeniz için işte size hayatın başka güzelliklerinden bir kaç örnek...

Gangster banka soymuş, soygun sırasında aldığı rehineleri sıraya sokup birinci rehineye sormuş..
"Beni bankayı soyarken gördün mü?.." diye..
"E.. Evet.." demiş rehine titreyerek..
Dannn.. Bir el ateş ve rehine ölmüş.
"Sen.." demiş ikinci rehineye ,"Sen beni banka soyarken gördün mü?.." "Hayır.." demiş rehine yanındaki kısa boylu kadını işaret ederek,
"Ama karım gördü!"


*****
Cenaze arabası şöförü bir kıza seslenmiş
- Şiiiiiiiiiiişt kız gelsene arabayla gezelim.
Kız da
Hadi ordan be!!!!! deyince adam:
Sen ne diyon be millet bu arabaya binmek için..
Ölüyo.. Ölüyooooooooooooooooo..

*****

Bir de fıkra tadında ama, bana daha çok kıssadan hisse gibi geldi aşağıda okuyacağınız güzellik. Buyurun;


Evin telefonu sabaha karşı üç buçukta çaldı. Uyku sersemi adam açtı.
Arayan annesiydi..
Telaşlandı, korktu. Kötü bir şey mi olmuştu acaba?..
Annesi "Nasılsın oğlum, iyi misin" diye sordu.
Adam şaşkın.. "İyiyim anne hayırdır? Bir şey mi oldu? Siz iyi misiniz" diye sordu..
"Çok iyiyiz" dedi annesi.. "Bir şeyimiz yok sadece sesini duymak istedim".
"Anne bunun için mi aradın saat sabahın üç buçuğu.. Yarın da konuşabilirdik" diye söylendi adam..
"Rahatsız mı ettim oğlum" dedi, annesi..
"Ettin" diye diklendi, adam..
Güldü annesi..
"29 sene önce, sen de beni tam bu saatte rahatsız etmiştin oğlum. Doğum günün kutlu olsun!.."

Hiç bir şey için umudunuzu kaybetmemeniz, hayatın güzelliklerini görüp, yaşamanız dileklerimle.

Sevgiyle kalın.
 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..