Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '12

 
Kategori
Futbol
 

Bük-emediğin eli Karabük!

Bük-emediğin eli Karabük!
 

Üvertür olup assolistliğe soyunmak...daha yazıya noktayı koymamıştım ki ...İSTİFA...


Çok merak ediyorum Alibeyköyspor ile oynasak bile tek forvet mi oynayacağız.? Korkaklığın heykelini Saraçoğlu çimlerine yabani ot tohumları gibi ekenler, bu oyunun neresinden 3 puan mahsul edecekler? Korkunun 3 puana faydası olmadığını anlamamız için daha kaç kez kendi çimimize gömülmek zorunda kalacağız? Adamlar Kongolu, Tanzanyalı, Ekvadorlu bilmem nereli, alayını toplasan bir Kuyt bir Krasiç etmez ''Muhasebe Kayıtlarında'' ama Muharebe Kayıtlarında kurşun askerler nedense bizim sükseliler.!!! Sow'dan 3 tane zebani defans oyuncusunun içinde, Kara Murat'ın tek başına Bizansı feth ettiği Cüneyt Arkın filimleri Sow'larını yapmasını beklemek ancak ve ancak Aykut Kocaman gibi 3 dünya futbol anlayışına sahip Üvertür Teknik Direktörlerinin kendi hayal gücü ile kurguladıkları maçlarda olur. Yataktaki hayal sahaya uymadı yine, Kocaman bir kabusla uyandık sırılsıklam.

''Arkadaşlar kusura bakmayın, siz benim futbol tarzımdan bişey anlamadınız lakin demek ki bu böyle olmayacak beni anlamayan siz sefil futbol izleyicileri ve nato mermer kafalı yorumculardan da sıkıldım artık bırakıyorum bu saat itibarı ile. Babam yerine koyduğum Aziz Yıldırım da artık beni tutamaz. İstikrar adına bataklıkta daha fazla debelenmenin bir alemi yok. Buraya kadar ...'' demesini bekliyorum bu gece. 3 Temmuz'da dik durmasının diyetini Fenerbahçe bu şeklide ödememeli. Rıdvan Dilmen'de bu ailenin çocuğu idi. O faydalı olamayacağını anladığı zaman bıraktı gitti hala efsane ve saygın bir yerde ama bu Kocaman inat kendi geçmişini de bitirecek Fenerbahçeli gözünde. Taraftar daha ne demeli . Bu neyin inadı?! Nasıl bir koltuk sevdasıdır ki bu fenerbahçe halkı  istemiyor ama Tiran illa durmak niyetinde. Bu Firavuz Mikrobundan bir an önce kurtulmalı ve bu sevdayı rahat bırakmalı artık. Yeter...

Selçuk Şahin ile Kocaman arasında ki bu futbol duygusallığını artık anlamıyorum. İnsan yavuklusu olsa bu kadar kollamaz.

Sezer demek ki şöhreti kaldıramıyacak. 2 maç iyi oynamanın bedelini biz soğuk savaşçılar, burnumuz donmasın diye neredeyse panjur çekeceğimiz bir gecede, evlerimize yüreğimiz alevli düşlerimiz buz gibi dönmek zorunda kalıyoruz yine. 

 

CESURLAR BİR GÜN, AYKUT'LAR HER GÜN ÖLÜR!!

 

Karabük'ten daha kara bir gece...

 
Toplam blog
: 220
: 212
Kayıt tarihi
: 14.08.12
 
 

İşimiz gücümüz  finasalpara, ama sevemedik hiç bir daim kendi malımız gibi bedenini. Neyse bize b..