Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Bulamadım

Bulamadım
 

Düşeni nerede gördüyse gözüm
Ben düşmüşüm gibi sızladı özüm
Ne zaman ki bir el olduysa lazım
Elimi tutacak el bulamadım

Ağlayanı dert yananı dinledim
Leb demeden leblebiyi anladım
Her lisanda birkaç kelam söyledim
Halimi diyecek dil bulamadım

Ümit kesmişlere bir ümit buldum
Her vakit mazlumun yanında durdum
Elin kederine fırtına oldum
Derdim savuracak yel bulamadım

Gönlümü dostlara konak eyledim
Haksız kârâ zararımı yeyledim
Acıyı işittim tatlı söyledim
Güzel sözden gayrı bal bulamadım

Güneşin tozundan kandiller yaktım
Kışın ayazına temmuz bıraktım
Zulmeti yırtarak ışığa baktım
Zahmetsiz çilesiz yol bulamadım

Aşkı anlar oldum hazan çağımda
Söylenir efsanem masal dağında
Şeyda bülbül oldum yarin bağında
Dalına konacak gül bulamadım

Tamahımı beri aldım dünyadan
Mahlukata muhabbetim hüdâdan
Atlas libas giyemedim hayadan
Sırtımı örtecek çul bulamadım


HAFİZE AYNACI

 

 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..