Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Bülent'in Armağanı

Bülent'in Armağanı
 

Bülent, Armağan'la evlendi! Hayırlı olsun, bir şey mi dedik?
Armağan, evlendikten 20 gün sonra, bir kızı öpmüş!
Bana ne yahu, bana ne yahu!
Bülent, evlense ne yazar, Armağan kız öpse , ne yazar?
Bana ne kardeşim!

Sekiz aydır hiç iş yok! Ben ona bakarım...
Kasaya beş para, para girmiyor! 20 adet adam, aybaşında, benden maaş bekliyor.
Bendeniz, ona bakarım!
Gelsin Armağan efendi, beni de öpsün bakalım!
Bendeniz, Bülent hanımefendiyi öpmem; makyajı bozulur!

Hükümet kurulacak; televizyonu karıştırıyorum. Bilgi edinmek istiyorum.
Karşıma hep çıkıyor, Bülent'le Armağan...
Diyorum ki, en büyük derdimiz buymuş!
Vallahi, bunlar olmasa; konuşacak konu bulamayacağız!

Yazık!
Bu insanlar, bilmeyerek, bir şeylere alet oluyor.
Suni gündem, vatandaşı uyutuyor!
Başka işimiz yok; Bülent'in kocası, bir kızı öpmüş!
Keh..keh... keeeh...Yok ya!
Ben, bakıyorum; bu gün, vatan uğruna, kaç evladım ölmüş! Kaç çocuğum, aç yatmış!

Medya, vazifesini yapmıyor. Armağan efendinin, kız öpmesini bana defalarca gösteriyor.
Vallahi, bahsimevzu kişilerin hiç mi hiç kabahati yok.

Medya!
Önce sen uyan, sonra bizi uyandır!
Öyle bedavadan geçinmek yok!

Bülent abla, kocasına bol bol domates suyu içiriyormuş!
Domates, sperm sayısını arttırırmış.
Ne işine yarıyacaksa!
 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..