Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Buluşuyoruz.

Buluşuyoruz.
 

Ülkemiz gündeminin çok sık değiştiğinden şikayetçiyiz hepimiz. Kimi zaman yapay gündemler içeride kurgulanıyor. Kimi zaman da, dış odaklar eliyle oluyor. 8 Ekim günü Şırnak'ta 13 askerimizin şehit edilmeleri haberi bomba gibi düştü gündeme. Oysa, bir kaç gün sonra kutlayacakğımız bayrama hazırlanıyorduk. Bu bayramımız da buruk, bu bayramımız da acılı olacak. Bizim için; acılı ve buruk, ya onların evleri?....

Milliyet Blog ailesi olarak bayram sonrası için planlanan buluşma önerisi benden gelmişti. Pek çok arkadaşımın da desteğini aldım. Güney Doğu'da yaşanan bu son olaylardan sonra; bu toplatının yapılıp yapılmaması konusunu tartıştım kendimle. Vardığım sonucu sizlerlede paylaşmak, olurunuzu almak istiyorum. Benim düşüncem bu buluşma yapılmalı. Hemde mutlaka yapılmalı. Bu buluşma bir anlamda, bir ulusal birlik, bir toplumsal dayanışmanın da sembolü olmalı. Şehitlerimiz anılmalı. Ülkemize ve ulusulumuza bağlılık andımız tazelenmeli. Eli kanlı terör örgütünün amacıda yıldırmak değil mi? Yılmadığımız gösterilmeli.

İzmir Ekibi, trenle geliyor buluşma yerine. Sayın İlyas Bayram'ın Yazısına yaptığım yorumda, " Keşke İzmir'den katılıyor olsaydım. " dedim. onların nostalji keyfi trenle başlıyor. (Yatılı okul yıllarında bizler de hep trenle seyehat ederdik.) Son yıllarda untuldu tren yolculukları. Hatta bir yöneticimiz, "Demiryolu komünist tercihidir." bile dedi.

Bayramlar birlikte yağışlı ve soğuk bir hava durumu veriyor, meteoroleji tahminleri. Dilerim, buluşma günümüzde
havanın bir azizliğine uğramayız.

Son hazırlıklar için bu gün, THK Genel Başkanı Sayın Yusuf Güngör ve Genel Sekreter Sayın Mehmet Pınar'la bir araya geldik. 3 Ekim tarihli yazımda*, katılım bedelinin yanında havacılık aktivitelerinin de bir bedeli olacağından söz etmiştim. ( Örneğin; Planörle bir sorti uçuş bedelinin 40 YTL. olduğunu biliyorum.) Yapılacak havacılık aktiviteleri için Türkkuşu Genel Müdürlüğü'nden bedellerinin ne olacağını öğrenme önerim üzerine; Sayın Genel Başkanım, Milliyet Blog katılımcıları için böyle bir bedeli almamamızı, dileyenin makbuz karşılığı bir bağış yapmasının daha uygun olacağını söylemesi beni sevindirdi.

Milliyet Blog Editörlerimizden henüz bir yanıt alamadım. Umarım kısa sürede onlarda geleceklerini bildirirler.

Sevgili Milliyet Blog Yazarları/ Okurları, 27/28 Ekim buluşmamızda hep birlikte olma ve birlikte kararlı bir duruş sergileme çağrımı yineliyorum. Acılı ve buruk geçireceğimiz son bayram olması dileği ile hepinizin bayramını kutluyorum.


Not: Katılacak arkadaşların, bu isteklerini; "Kesin Kayıt İçin Acele Edin" başlıklı yazımın yorum kısmına eklemeyi unutmamalarını da hatırlatırım.


*http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=67864#
 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..