Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '10

 
Kategori
Burçlar
 

Burçlar ve insanlar

Her şey geçmeyen bir baş ağrısıyla başladı. Gezmediğim doktor kalmamıştı ve başımın ağrısı geçmemişti. Her ne kadar hurafelere inanmasam da nazara inanıyordum. Komşumuz bir gün bir hocanın yıldız nameye baktığını, yıldızıma baktırmamı söyledi. Ertesi gün hocaya gittik, hoca bana direkt sen yay burcu musun diye sorunca çok şaşırdım! Evet dedim. Çok ilginç bir durumdu bu ben o güne kadar burçlara inanmıyordum ve burcumun sadece yay olduğundan başka hiç bir özelliğini bilmiyordum. " hocam burçlar da nerden çıktı! Hem hocalar burçlara inanır mıymış? " dedim. Bunun üzerine hoca " evet inanır üstelik burçlar kur'an da bile geçiyor. Sen çok nazara geliyorsun yıldızın düşük." diyerek sıraladı burcumun bütün özelliklerini. Kulaklarıma inanamadım, birebir beni anlatmıştı. Şaşkın vaziyette eve geldim ve arkadaşlarıma anlattım, onlar da inanamadılar, sallamıştır dediler. Fakat her karesini sallaması imkânsızdı. O günden sonra burç kitapları aldım, tek tek bütün burçların karakteristik özelliklerini okudum ve çevremdekilere burcunu sorup analiz etmeye başladım. Astrologların neye göre burçları değerlendirip grupların özelliklerini yazdıklarını bilemiyorum fakat burçların söylendiği veya yazıldığı gibi olmadığını fark ettim, Örneğin; Su grubunun aşırı duygusal ve merhametli olmadığını, ateş grubunun özgürlüğüne düşkün uçuk kaçık olmadığını, aslında her burcun insanının içinde özgürlük sevdası olduğunu fark ettim. Benim burçlara dair kişisel iddialarım var, hatta en büyük hedefimdir bir gün burçlar ve insanlar adında bir kitap yazmak. İnsanlar üzerine kişisel analizler yapmak küçük yaştan beri ilgimi çekmiştir hatta hep merak etmişimdir, cezaevlerine gidip suçluların burçlarını öğrenmek istemişimdir veya hukuk adamlarının, ünlü düşünürlerin, edebiyatçıların... Burçların eğitimini almadım, okulunu da okumadım. Varsayımlarım sadece zamanla insanları gözlemleyerek, burçlarını sorup analiz ederek deneme yanılma yöntemiyledir. Bu tür analizler çok zaman alan bir şey. Beş yıldır bu konuyla ilgilenmeme rağmen tam olarak çözemediğim bir kaç tane burç var. Çevremdeki kişiler burççu kız diyor bana. Bazen bir ortama girdiğimde burçlara merakımı bilenler karşımdaki ile biraz sohbet ettikten sonra içlerinden " hadi gül beklenen soruyu sor ne burcusun ?" dediklerini duyar gibiyim. Çok azdır çevremde beni tanıyıp da burçlara inanmayan insan.
 
Toplam blog
: 28
: 3650
Kayıt tarihi
: 12.10.10
 
 

İzmir'in Buca ilçesinde doğdum. Onbir yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Yıllardır edebiyata olan mera..