Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Burcu Biricik’ten Güzellik Önerileri

Burcu Biricik’ten Güzellik Önerileri
 

 
Cilt bakımı söz konusu olunca biz kadınlar için akan sular duruyor. Göz önünde bulunan ünlü isimlerin sırları ise hepimizin merak konusu. Ne yapıyor?, Ne kullanıyor?, “Evden çıkmadan ne yapıyor? Yumurtanın sarısını bir şeyle karıştırıp uyguluyor mu acaba?” minvalinde pek çok soru aklımızı kurcalıyor.
 
Aklımdaki tüm bu soruları Braun Türkiye Marka Elçisi Burcu Biricik’e sordum. Bakalım hayranlıkla takip ettiğimiz Burcu Biricik güzelliğini nasıl koruyor?
 
Burcu Biricik'in bir günü nasıl geçer?
 
Çalışıyorsam uyandım bir duş aldım ve setteyim günüm bu kadar. Çalışmıyorsam evde vakit geçirmeyi bir şeyler izlemeyi seviyorum. Bu sıralar rutinim bir İngilizce dersi ardından spor sonra eve dönüp biraz mayışma Emre gelince yemek hazırlayıp Tv karşısında bir şeyler izlemek ve tekrar mayışmak :)
 
 Yoğun tempoya karşı enerjini korumak için neler yapıyorsun? 
 
Durmuyorum hiç, sürekli hareket halinde kalıp enerjiyi düşürmemeye çalışıyorum. Özellikle kışları muhakkak vitamin desteği alıyorum bir de genellikle iyi besleniyorum. Ama tüm bunların dışında zaten yüksek enerjili bir insanım çalışırken :)
 
Sürekli koşuşturmak ve makyaj yapmak çok yorucu olmalı. Güzelliğini korumak için en çok dikkat ettiğin şeyler neler?
 
Fazlasıyla yorucu bir süre sonra yüzünde maske varmış gibi hissediyorsun gerçekten. İyi temizlemeye dikkat ediyorum set dışında çok makyaj yapmıyorum ki nefes alsın. Onun dışında özel bir şeyim yok aslında bakımlar kremler vs.
 
Ne yapmadan asla ama asla evden çıkmazsın? 
 
Tuvalete son bir kez girmeden :))) 
 
Cilt bakımı için kendi bulduğun yöntemler var mı? 
 
Arada yüzüm için yaptığım ballı maskelerim vardır her seferinde yanında yeni bir şeyler dener bakarım. Vücut için hindistancevizi yağını çok seviyorum yumuşacık oluyor tenim.
 
Sürekli koşuşturmak ve makyaj yapmak çok yorucu olmalı. Güzelliğini neye borçlusun? 
 
Teşekkür ederim. Genlerime ve gençliğime sanırım umarım bir 10-15 yıl sonra da aynı soruyu sorabilirsin bana :)))
 
 Braun ile iş birliği yapmadan önce Braun ürünleri kullanıyor muydun?
 
Çoğu genç kız gibi evet. İlk annem yıllar önce almıştı ilk Braun epilatörümü, çok pratik ve kullanışlı olduğu için almaya ve kullanmaya devam ettim.
 
 Eminim pek çok markanın yüzü olmak için teklif alıyorsundur. Neden Braun? Bir marka ile çalışırken nelere dikkat ediyorsun?
 
Bilmem ama Braun'la ilk görüşmeye başladığımız sırada bunun iyi bir ortaklık olduğunu doğru yerde olduğumu hissedeceğimi biliyordum. Köklü bir marka bunca senedir çizgisi ve kalitesi hiç değişmedi. Yan yana gelince iyi hissettik kendimizi ve birbirimizi :)
 
 Braun FaceSpa, derinlemesine cilt temizliği için müthiş bir ürün. Sen nasıl kullanıyorsun FaceSpa'yı? Var mı önerilerin?
 
Çok basit ve pratik bir kullanımı var zaten. Yüzümde makyaj varsa öncelikle makyajımı temizliyorum, sonra hassas ekfoliyasyon başlığı ve cilt canlandırma başlığını kullanarak cildimin pürüzsüzlüğünü korumak için bakım yapıyorum.
 
Bacaklarını sormasam olmaz. Pürüzsüzlüğü neye borçlusun? Güzellik sırlarını öğrensek biraz :)
 
Braun'a tabi ki :))))) Silk-épil 9 ile epilasyon, eksfoliyasyon gibi bütün cilt bakım ihtiyaçlarımı tek ürünle karşılayabiliyorum. Bunların dışında ayda bir ölü derilerden kurtulup olabildiğince cildimin nemini korumaya çalışıyorum. 
 
Genç kızların en sevdiği oyunculardan birisin. Muhakkak da onları yaptıklarınla etkiliyorsun. Bu nasıl bir his?
 
Öyleyse ne mutlu bana. Ama yaptıklarımdan etkilendikleri için aman dikkat edeyim, aman şöyle davranayım gibi özel bir çabaya girmiyorum genelde. Her yerde olduğum gibiyim, eğer benden etkileniyorlarsa onlar da oldukları gibi olabilen, kendilerine güvenen, kendiyle barışık mutlu genç kızlar olsunlar. Gencecikler pırıl pırıllar kendilerinin farkında olmalarını umut ediyorum.
 
Samimi cevapları için Burcu Biricik'e sevgiler, teşekkürler, öpücükler :)
 
 
Gizem Aydoğan
 
Toplam blog
: 96
: 242
Kayıt tarihi
: 17.03.16
 
 

Gizem Aydoğan ile İyilik Güzellik ..