Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '11

 
Kategori
Haber
 

Bürokrat kime denir

Bürokrat kime denir
 

Geçen gün, akşam haberlerini izleyeyim dedim. İzledim bir yaş daha büyüdüm. Niye mi? Ben kendimi memurum diye biliyordum; meğerse bürokratmışım. Haber şöyle yanlış duymadıysam; Bazı bürokratların verilen haklarında değişiklik yapıldı. Değişiklik şöyle: Hâkim, savcı ve sağlık personeli gibi bürokratların Devlet hastanelerindeki öncelik hakkı kaldırılıyormuş, niye? Vatandaş gibi sıraya girecekmişiz. Biz ne zaman bürokrat olduk da benim haberim niye olmadı? 

Şimdi benim anlamadığım, zaten bizim bildiğimiz bürokratlar yurt dışında hastane kuyruğuna giriyorlar. Onları Türkiye’de devlet hastanesinin kuyruğunda hiç görmedik. Bizim Devlet hastanesine gelse gelse bürokrat değil. Ancak hamili yakınları gelir. Sen benim kim olduğumu biliyor musun? Ben filancanın akrabası oluyorum diye karşısındaki memurcuklara güya gözdağı verirler. Cahilliğime yanayım, ben bürokrat'ı devletin en yüksek kademesinde halk için hizmet edene deniyor biliyordum. Meğerse bizim gibi memurcuklara da deniyormuş. Ben neymişim be, kendimi ne sanıyormuşum? Öğrendiğim iyi oldu bana ileride bürokrat kime denir diye sorulursa: bürokrat, benim bildiğim bürokratlar ve devletin bildiği bürokratlar olmak üzere ikiye ayrılır diyeceğim. 

Devlet hastanelerinde ki kuyruklarda artık bürokratları görebileceksiniz. Herkes eşit şartlarda muayene olacak, kim bilir benim bürokrat olarak gördüğüm kişiler gibi yurt dışındaki hastanelerde de kuyruğa girme hakkımız verilir. Yâda bizim bürokratlara da devlet hastanelerinin yolu gösterilir. Zaman gösterecek. Halk için güzel bir haber, hastane kuyruklarında belki bürokratlara dertlerini anlatabilirler. Çünkü aynı sırada bekleyecekler. Hadi yine iyisiniz derdinizi dökecek bir kuyruk daha buldunuz. Dostça, Sevgiyle ve hoşgörülü sıra beklemeler! 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..