Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '12

 
Kategori
Anneler Günü
 

Buruk Anneler Günü...

Buruk Anneler Günü...
 

alıntı


İlk defa bu kadar hüzünlü,bu kadar buruk hissediyorum.Yarın anneler günü ve düşünmek bile bana çok koyuyor...

Annemin yanında olamayacağımı düşünmek,elini öpüp anneler günün kutlu olsun diyemeyecek olmak çok dokunuyor bana.

Aşk sevgi güzel,uğruna herşey yapılırda ben kalkıp gurbete gelin gelmekle hatamı yaptım acaba yaaa...

Annemi çok özlüyorum...

Evet eşim hep yanımda,evet çok mutluyum,herşey güzel,eşime olan hasretim bitti ama bu seferde aileme olan hasretim çok zor geliyor.

Anneler günü yarın ve ben anneme çok çok uzaklardayım.

Sağlıklı,iyi yaa  bunu bilmek bile çok güzel ama uzakta olmak çok koyuyor.

Bir buruk yaşıyorum bakalım yarın ne fırtınalar kopacak içimde...

Anneler günün kutlu olsun annelerin en güzeli..

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..