Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bütün sevdiklerini unutup sev

Bütün sevdiklerini unutup sev
 

Somut olarak kendini gösterir sevgi ve tercihlerle yansır. En çok sözü edilen sevgi vatan sevgisidir ya pekala pet şişesini atık kutusunu atmakla başlar; yolsuzluğa, hırsızlığa bulaşmadan yaşamaktan ya da bu ülkenin her vatandaşını sadece insan olarak görebilmekten geçer..

Yine insanı doğayı sevmek uyumlu yaşamak için birlikte araçlar bulma çabasıyla gerçekleşir.

Sevmek bir eylemdir.

Sevmek zamandır, anın değerini bilmekten geçer.

Sadece kendinizin sahibi olabilmektir; çevrenin, önyargıların, alıştırılmışlıkların, başkalarının beklentilerinin ötesine geçmektir, sevmek..

Gelecek için model olabilmek özgürlüğünüze kimseyi iliştirmemektir sevmek..

“Hakkını vermek istiyorsan, bütün bildiklerini unutup yaz; bütün öğrendiklerini unutup sev… Ve hepsinden önemlisi bütün sevdiklerini unutup sev…” Rengin Soysal

Sevgiden öte aşk sarsın herkesi tüm yaşamlarınızı doldursun ve kalıcı olsun…

Suya atın kendinizi...

http://blog.milliyet.com.tr/Sulara_attin_simdi_kendini_delisin__/Blog/?BlogNo=123546

“Ben Seni İstiyorsam

Ben seni istiyorsam ve sende beni,
Hiçbir şey bunu engelleyemez ve karışamaz.

Biz birbirimizin kaderiyiz.

Sen ellerin havada ve
Bir başına,
Dans ederken,
Yalnız..
Beni kendine sardın ve çözdün…

Çıplak ayaklarınla sarhoş,
Sonsuz bir oyunu anlatıyordun..

Ben seni istiyorsam ve sende beni,
Hiçbir şey bunu engelleyemez ve karışamaz.

Biz birbirimizin kaderiyiz.
…..”

What if i want you/ With two canvas shoes/ George Dalaras- Goran Bregovic

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..