Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

10 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni seviyorum.

Seni seviyorum… Canım, canda cananım, ruyalarım, en tatlı kabusum, hayatımın keyfi. Rüyalarımın en doyumsuzu, tatlımın kaymağı. Bana gözlerimi en sık kapattıran hayalım, seni seviyorum derken bana keyif veren. Seni seviyorum…Hatırladığımda minik bir gülümseme düşen dudaklarımın iki yanından... Aklıma gelince pozitif enerjiyle kendimi bulduğum kişi... Seni seviyorum… Düşüp kolumu cizdiğimde dudaklarımı büküp yanına koşup, öpersen gecer dediğim en tatlım... Seni seviyorum… Ruhumdaki derin yaraları senin aşk buselerinle dindirdiğim. Kalbimdeki acılarıma senin sevginle şifa bulduğum... Seni seviyorum…

Sevgimin merkezi. Enerjimin kaynağı, senin yokluğunda yağı biten kandil olacağım biliyorsun,

Senden aldığım sevgi ateşiyle aydınlatıyorum farkındasın sende etrafımı, hatta kendimi bile..

Seni seviyorum…
Karamsarlıklarımda bana sesinle şifa olan biriciğim..
Sinirlendiğimde benden önce davranıp bana sinirlenme fırsatı bile vermeyen kuşkonmaz yürekli bebeğim...

Seni seviyorum…
Her ne kadar ile başlayan cümlelerime bilem tahammül edemeyen mükemmeliyetçi titiz yüreklim... Seni seviyorum…
Sevgimi anlatmakta aciz kaldığım tek kişi... Lütfen hayatımın her safhasında yanımda ol…. Çünkü seninle çok güzel bu hayat…

Seninle daha çekilir olmaya başladı bu hayat… Dünya sevimli olmaya başladı benliğimde içinde sen varsın diye.Seni seviyorum… Seni seviyorum… Seni seviyorum… Seni seviyorum… Seni seviyorum… Seni seviyorum… Seni seviyorum… Seni seviyorum… Seni seviyorum… Seni seviyorum…

Zaman zaman geçtikçe daha iyi anlayabiliyorum… Sen benim biriciğimsin… Seni seviyorum… Seni seviyorum… Seni seviyorum…

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..