Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

11 Mayıs '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni sevmek hiç kolay olmadı

Seni sevmek hiç kolay olmadı
 

zor sevdam..


Seni sevmek hiç kolay değil birtanem...

Sabahları seni özleyerek uyanmak, yanındayken bile özlemek, sen güldüğünde benimde içimin gülmesi, sen üzüldüğünde içimin parçalanması , sen ağladığında kahroluşlarım..... Hiç kolay olmadı seni sevmek ... Belkide kendimi kontrol edemedim severken...
Seni sevmek hiç kolay değil biriciğim...

Senin sevinçlerinle sevinmek, sigara içmene üzülmek, üşümene dayanamamak, terlemenden korkmak, hem bir seven yürek gibi, hem bir aile şevkati ile sarıp sarmalamak
Seni sevmek hiç kolay olmadı gül dudaklım... Gözlerine baktığımda yüreğime bir kor düşmesine engel olamayışım, Yüzüne baktığımda mum gibi eriyişim...Konuşurken acaba hangi kelimemden alınır korkusuyla politıkacılar gibi eee ile konuşmalarım....

Seni sevmek hiç kolay olmadi bebeğim...

Ellerinden tutup dans ederken o dakikaların hiç bitmemesi için dua edişim.... Akşam yattığımda uyumadan önce rüyalarıma seni sipariş edişim ve rüyalarımda seni görüşüm... Sabah uyandığımda gözlerimi yumup tekrar tekrar senin tatlı hayalinle uyanışım.. Ellerinden tuttuğum anda kalbimin önce buz gibi oluşu ve ardından çok hızlı atışı.... Senden ayrıldığımda ellerinin kokusunu özleyişim...

Seni sevmek hiç kolay olmadı canım

Ellerim kalktığında semaya kendim için istediğimin bir fazlasını senin için isteyişim.. Ve Allahım bu rüya hiç bitmesin ve kabusa dönmesin diye Yaradana yakarışlarım...

Sen benim dualarımsın, sen benim dünyamsın, sen benim dünyadaki cennetimsin, sen benim sevgimin her zerresine karşılık verebilen büyük yüreklimsin.

Seni sevmekten büyük keyif alıyorum, sana canım diyememekten büyük korkuyorum.. Seni seviyorum.

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..