Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Büyü nasıl bozulur? muş...

Büyü nasıl bozulur? muş...
 

Sana dokunduğumda...sanki kardeşime dokunur gibi hissediyorum !

Anlaşarak sevişerek evlendikten 3 yıl sonra...herşey görünürde iyi giderken, birdenbire böyle söyleyerek evi terketti.

Şimdi herkes şaşkın, oğum nasıl oldu hani seviyordun? daha bir ay öncesi doğum günü için süprizler hazırladın da nasıl birdenbire kardeş oluverdi karın?

Cevap; Üstüme gelmeyin...

Aşk, sevgi, ve evlili üzerine ne yazarsanız yazın...ne örneklemeler yaparsanız yapın, ortaya hep yeni bir neden çıkıyor. Neden böyle olduğunu hiç kimse çözemiyor...sadece aklından nedenler üretmeye çalışıyor.

Bu mevzunun konuşulduğu ortamda, her kafadan bir ses çıktı. Bizlere düşmez bu konu, onları ilgilendirir dediysem de olmadı ve aileler, komşular karar verdi; Bunlar yatakta anlaşamadılar...ya da üzerlerinde büyü var !

Sonucunda da yapılması gereken için oy birliği ile karar alındı.

Ben hala bu devirde nelerle uğraşıyorsunuz dememe fırsat verip dinlemediler bile.

Efendim biri; 41 karabiberin her birine 41 ihlas suresi okunacak ve gece yarısı yakılacak dedi.
Birisi; Maydonozu kaynatıp suyunu kocanın üzerine dökeceksiniz,eğer göz nazar varsa alır diyerek yol gösterdi ve o da kabul gördü.

Bu da yetmedi 101 er tane ihlas, nas ve felak sureleri okunup suya üflenecek ve kocaya içirilecek diyerek karara bağlandı.

Ben de şimdi merakla bu yapılacakların sonucunu bekliyorum. Olur mu olur...aslında ben çok inançlı bir insanım ama böyle şeylere biraz tuhaf bakıyorum ama ya etki ederse?

NOT:Bugün 9.9.2008 itibariyle maalesef boşandılar...
 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..