Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '11

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Büyük mutluluğum

Büyük mutluluğum
 

_ Baba benim canım sıkılıyor.
- Neden oğlum ? Sebebi nedir ?
_ Evde tek başıma oynamak istemiyorum.
- Ne yapmamız gerek o zaman ? Söyler misin ?
_ Bi tane daha da tabak koyalım masamıza dööt kişi olalım.
- Hmm. Anlaşılan senin canın evde bir arkadaş istiyor.
_Eevet istiyoyum hadi alalım baba . Kardeş alalım bana.
- Dur oğlım dur ! Öyle hemen olmaz kardeş. Hem kardeş alınmaz.
_ Ne yapılır o zaman ? Sööle hadi sööle.
-O zaman sıkı dur evlat sana bir sürprizim var şimdi.
_ Bana kardeş mi alcaz baba ?
- Evet paşaam ! Doğru bildin. Sana kardeş geliyor. Kardeşin olacak.
_ Hani nerde göster baba. Kardeşimle oynayalım.
- Daha çok küçük ama annenin karnında bizimle olmayı bekliyor.
_ Ama şimdi gelsin. Ona oyuncaklarımı vermek istiyorum baba.
- 2.5 aylık daha ama kardeşin. Şimdi gelemeyecek kadar küçücük.
_ Minnacıcık mı baba ?
- Evet şehzadem kardeşin daha mini minnacık.
_ O zaman ben de küstüm sana. Şimdi gelsin kardeşim.
- Ama böyle acele edersen kardeşin çok üzülür beklemeliyiz.
_ Tamam ozaman. O zaman kardeşime oyuncak almaya gidelim hadi baba.
- Tamam bitanem haydi gidelim.
_ biz şimdi dööt kişiyiz di mi babacım ? Bi de kardeşim dööt kişiyiz biz.
- Evet canımın bitanesi doğmasını beklediğimiz kardeşin ile dört kişilik bir aile olacağız artık.
_ Oooleeey yaşasın kardeşim olcak benim.
 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..