Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Büyükada beni bekliyor..

Büyükada beni bekliyor..
 

[Resim Alıntıdır]


Çiçekler açtığında şehrim sıcaktan kavrulduğunda,
Mevsimler bahara döndüğünde,
Denizime sıcaklık geldiğinde,
Büyükada beni bekliyor..

Serin serin yolları, deniz kokan sahilleri ile,
Özellikle de martıları ile,
Hele de bisiklet turu yapmak için,
Büyükada beni bekliyor..

Hazır yazı özlemişken,
Yaz gelmek için nazlanırken,
Gönlüme aşk gelmişken,
Büyükada beni bekliyor..

Alalım yanımıza bir şişe şarap,
Akalım ada yollarına,
eşlik etsin martılar bize,
Büyükada beni bekliyor..

Koyalım iki kadeh,
Gramafondan çalsın Zeki MÜREN,
Atalım iki tek denize karşı,
Dilimden düşmesin sevgin,
Büyükada beni bekliyor..

Karşımda benim şehrim,
Gönlümde senin sevgin,
Yaz da gelmişken,
Büyükada beni bekliyor..

Aşık olunmaz mı bu şehre,
İçilmez mi yaz akşamları ada'da,
Sarhoş olunmaz mı sevgilinin gözlerinde,
Büyükada beni bekliyor..

Açmışken yüreğimi yaza,
Sevmişken bu sefer bambaşka,
Kör kütükse gönlüm,
Büyükada beni bekliyor..

Yanıbaşımda varsa dostlarım,
Gönlümde varsa aşk,
İki kadeh atmak için,
Büyükada beni bekliyor..

Artık yaz gelmeli diye isyan ederken,
Çiçekler de bambaşka açarken,
Yaz gelmek için naz yaparken,
Aşk gönlümde varken,
Büyükada beni bekliyor..

İlknur AKPINAR
9 Mart 2012
[Yazı Özlerken]

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..