Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Seninle ben...

Seninle ben...
 

Seninle ben bir sokak başında,

sonbahar yaprakları arasında,

Loş bir sokak lambası altında,

Olmalıydık..

Usulca kulağına şiirler okumalıyım,

O an aklıma gelen ne varsa,

Yüreğinden yüreğime gelen

En şirin , en güzel sözcüklerden oluşan,

Bir şiir okumalıyım

Sonbahar yaprakları altında,

Loş bir sokak lambası eşliğinde..

En sevdiğim şiri de okumalıyım,

Mesela Nazım'ın piraye için yazdıklarından biri olmalı,

Ya da Can YÜCEL'in yudum yudum içilesi şiirlerinden,

Cemal SÜREYA'nın eşsiz dörtlüklerinden de olabilir,

Ben şiirr okuyayım sen bana bak gözlerime,

Çünkü orada seni, kendini göreceksin,

Seninle ben bir sokak başında,

Loş bir sokak lambası altında..

Mevsim dönerken bahara

Çiçekler yeşerirken, gölüme yaz gelirken,

Seninle ben bir sokak başında,

Loş bir sokak lambası altında...

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..