Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Büyümemeliydik...

Büyümemeliydik...
 

Birikti, katran oldu içimde...

Atamıyorum hiçbirini dışarıya.

Yoruldum, çok yoruldum...

"Şerefsiz" kelimesi o kadar kullanılır oldu ki...

"Neredyim ben?" diye sormaktan alamıyorum kendimi...

Bu muydu büyümek dedikleri?

Bu muydu kabuğunu kırıp hayata atılmak?

Dertten, tasadan kasıtları buymuş meğer. 

Kimseyi tanımak istemiyorum artık, hele ki yalan söylediklerini anlayacak kadar hiç tanımayayım...

Bilmemek en güzeli. tanımamak en iyisi....

İnsanları tanıdıkça yalnızlaşıyorum..

Midem bulanıyor hayattan...

Böyle olmamalıydı....

Belki de hiç büyümemeliydik....

 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..