Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Cadı

Yeni kararlar ve yeni başlangıçlar dizelerimi açıklıyorum… 

Merak edenler okur artık!.. Etmeyenlerin de keyfi bilir... 

Zira; ilk kural olarak neden aramak ve gözlemlemeye son veriyorum.. 

Çünkü; her şeyi ve herkesi geldiği gibi hayrıma kabul ediyorum.. 

Aksi halde de bir şey değişmiyor, nasılsa!! 

Yaptığım yanlış ya da doğru, hiçbir şeyi sorgulamıyorum gelen sonuçlara olduğu gibi razı olup, neticelerinden yeni kapılar açıyorum kendime.. 

Çünkü; hayat da bir bumerang nede olsa!!… 

Ve; dönen devranda, elimi belime koyarım bir gün nasılsa.. 

Yer çekimi kanunu, havaya atılan her taş, er ya da geç düşecek elbet.. 

Yeter ki hedefi şaşırıp, başkalarının kafasını yarmasın!.. 

Eski benin, revizyondan önce ki halini gömüp, yerine yeni benle yeni sayfalara umutla bakıp, eskiyi hiiç düşünmeyeceğim bile... 

Çünkü; kaybettiğimi sandığım her şeyin yerine yenilerini doğuracağım... 

Ve yeni benle, yeni karakterler, yeni uğraşlar ve en taze bilgiler ile yine yeni bedenimi ve ruhumu da çok seveceğim, biliyorum.. 

Ne kadar sinirim, kendime bayılıyorum!!... 

Hiddetim taştığı zaman yüzden geriye doğru sayıp, susacağım ve tüm olumsuzluklara sabırla meydan okuyacağım. 

Çünkü; biliyorum ki önce ki her şey gibi buda bir gün bitecek.. 

Tüm okul hayatını bütün diğer yaşıtlarım gibi her Pazartesi günü; kılık kıyafet kontrolünden geçerek okula girmiş biri olarak, bugün ki türban sorununu fazlada şaşmamak lazım… 

Görüldüğü gibi hiçbir şey değişmiyor, sadece boyut atlıyor... 

Biraz deli olup, insanları geri durmasını engellemeyeceğim, artık.. 

Hepimiz aynı çerçeveden bakmak zorunda değiliz hayata! 

Çünkü; bu da bir çözüm nede olsa! 

Giydiğim yüksek ökçelere rağmen süratli yürürüm, spor pabuçlular ve ağır aksaklar geri durun tüm sadeliğinize rağmen hızımı kesiyorsunuz.. 

Bunalıp hayata darıldığım zaman sebebini başka nedenlerde aramayacağım, artık.. 

Çünkü; Çaresizsen çare sensin nasılsa... 

Kılavuz kaptan istifa etti, iyi ki varsın deniz feneri…. 

İş hayatımda aradığının ne olduğunu bilmeyenlere; 

İstedikleri şey: Yaratıcılıksa pazarlık olmayacağını / yok muhasebeyse ellerindeki daha basit şeyler ile idare etmeleri gerektiğini anlatan uygun bir iş dili keşfedeceğim.. 

Çünkü; ne söylediğimizin değil, nasıl söylediğimizin çok önemli olduğunu öğrendim en nihayet.. 

Söz deliye söylenir ama akıllıya, şakayla her istediğini söyleyebilirsin.. Adı üstünde şaka nede olsa…. 

Küçük hesaplar yapanlara sıkılmadan “Hem cam kenarı hem şoför arkasının 2, 5 lira olmayacağını yılmadan yineleyeceğim..” 

Çünkü; sebat ve zaman benim en değişmez altın kuralım.. 

Merak ediyorum; sabrın kendisi taş ne zaman çatlayacak!! 

Sementa olduğumu düşünenlere benimde normal bir insan olduğumu, uzaylı olmadığımı ve zaman zaman benim de canımın yandığını anlatmaya çalışmaktan da vazgeçiyorum.. 

Çünkü, ne de olsa her şey hayalle başlar.. 

Belki de bir bakmışınız ki; bir gün cadı olmuşum… 

Selda Eruzun 

 
Toplam blog
: 24
: 604
Kayıt tarihi
: 08.01.07
 
 

Tekstilci anne, ilaç sektöründe yönetici olan babasının küçük şımarık kızları olarak Şişli'de hay..