Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Can verir heyecan verir

Can verir heyecan verir
 

SEVDA KÖK SALSAGÖNÜL BAHÇENİZE


Gündüzler gecelere,
Geceler mevsimlere,
Mevsimler senelere
Koşar gider durmaksızın

Yağmurlar derelere
Dereler nehirlere
Nehirler denizlere
Akıp gider durmaksızın,

Sevgiler tutkuya,
Tutkular sevdaya
Sevdalar yüreklere
Dostlar gönüllere
Can verir heyecan verir durmaksızın

Yapukay -Kasım/2008

Şiir -

Karşılıksız kalsa da..
Bir harfini bile değişmem kimseye
Yüz bin dilde
Adını, dilimin altında saklarım..
Sen beni "sevgili" bilmesen de..
Ben seni "kalb" evimde saklarım..
Göstermem. Ruhumun ısrarını
Uzağında durur bakarım..
Bakışın, duruşun, unutuşun..
Yeminim olur saklarım..
Karşılıksız kalsa da bu aşk
Emanetin! olur saklarım.
Beklediğim yollarında...
Geç git yanımdan
Bir selamın yeter bana..
Yadigarın olur saklarım.
Bir selam etsen bana.. Yadigarın olur saklarım...

Şiir: Murathan Mungan

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..