Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Canım babam babalar günün kutlu olsun

Canım babam babalar günün kutlu olsun
 

Canım babam benim. O dünyanın en güzel mavisine sahip gözlerinle hep bize sevgi dolu baktın. Beni üniversiteye başladığımda yurda bıraktığında ayrılamamıştık, gözlerinde ilk defa o zaman gördüm biriken yaşları. Sonra birkere daha çok çok yıllar sonra gördüm o yaşları gözlerinde. Dayanamam ben erkeğin göz yaşına hele bu babamsa hiç dayanamıyorum. Zaten gözler kadın erkek farketmez bence gülmek için, öyle güzel güler ki gözler insanın tebessümünü onlardan daha iyi hiç bişey anlatamıyor bence.

Babalar hayatımızın kilometre taşları. Annemizin koynunda bulduğumuz huzurun aynısı babamızın gözlerinde vardır.

Annem, babam, şu hayatta seçme şansım olmadığı tek varlıklar sizlersiniz bir daha gelsem şu dünyaya yine sizin sayenizde gelemek isterdim. Bazen kızıyorum size niye beni bu kadar duygusal yaptınız diye sonra bakıyorum size bende ikiniz gibiyim buz kraliçesi ile kralının buz çocuğu ama o buz dağlarının ardındaki sıcaklığı gören çok az değilmi? İşte bir çift göz sadece bakmasını bilmek lazım bakıpta görmesini bilmek lazım.

Ben hayatımda annemin de babamın da bize verdiği sevgi ve değer ile yaşadım ve ben hayatımdaki tüm insanlar da bu sevgi ve değerin olmasını istedim.

Bir arkadaşım ile çocukluğumuzdan konuşuyorduk, bana döndü ve dediki senin neden bu kadar güzel gülebildiğini şimdi daha iyi anladım. Bizim imkanlarımız sizden çok daha iyi olmasına rağmen biz ailecek hiç tatil dahi yapmadık dedi.

O zaman babamın değerini birkez daha anladım. Babamın bizim sadece zorunlu ihtiyaçlarımızı karşılamak için değil bizimle birşeyler yapabilmek için çalışıp kazandığını farkettim. O bizimle annemle birlikte bizi mutlu etmek için çabaladı hala çabalıyor şimdi hep birlikte çabalıyoruz.

Ne mutlu bana ki anneciğim ve babacığımla birlikte bu hayatta yaptığım ne çok şey var ne çok hatıram var. Gittiğim heryerde onlarla çocukluğumdan dahi kalmış olsa bir çok hatıram var.

Babacığım babalar günü kutlu olsun canım babam.

Annemmmm, babammmmm ikinizide çok çok çokkkkk seviyorummmm.....

 
Toplam blog
: 44
: 1082
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Seyahat etmeyi, doğada yürüyüş yapmayı, yazmayı, çizmeyi, boyamayı, fotoğraf çekmeyi, annemin yap..