Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Canlı yayın konuğu oldum!

Canlı yayın konuğu oldum!
 

canlı yayındaydık!


Bir televizyonun canlı yayın konuğuydum!

“Parlak fikirler!” adlı bir program!

Alnıma pudra sürdüler yayına girmeden önce! Hiç sevmem böyle şeyleri. Elim o kadar çatlamıştır krem sürmem. Tavuk kanadını bile çatal bıçakla yerim. Hanım bu yüzden kızar bana!

“Senin artığınla iki köpek doyar!”

“Köpekler kemiği sever hanım!”

“O zaman kedi!”

Makyaj odasındaki hanıma takılayım istedim.

“Pudra sürmeseniz olmaz mı hanımefendi?”

“Alnın parlamasın diye!”

“Keşke daha gençken yapsaydınız bu programı!”

Berberlerde de öyleyimdir. Sohbet etmeyi severim. Komik şeyler anlatırım tıraş olurken! Hem yüzüm yumuşar böyle! Gergin olduğumu düşünün bir de!

“Relaks ol Abi! Keseceğim yüzünü bak!”

“Yahu Memet , aklıma bir fıkra bile gelmiyor anasını satayım. Gerginim! Jilet yeni değil mi?”

“İlk sende deniyorum Abi!”

“Acemidir o şimdi! Keşke az önce tıraş ettiğin kösele suratlı adamın jiletini kullansaydın!”

Program öncesi öteden beriden konuştuk sunucuyla! Sorulara önceden çalıştığım için zorlanmayacaktım! Fakat hazırlıksız olduğu kanaatini uyandırmam için arada bir “ee” “ııı” “şey” gibi düşünme antrakları verecektim! Öyle konuşmuştuk!

Güzel bir giriş yaptık programa! Hayatımı bir güzel anlattım! Oralarda “ee” “ ııı” gibi şeyler kullanmadım, su gibi akmış gitmişti hayatım çünkü!

“Ulan adama bak, hayatında takılıyor daha bu! “Demeyecekti izleyenler!

Birden cebim çaldı!

Nasıl unutmuşum!

Sunucu güzel bir espri yaptı! Anlatmadan geçemeyeceğim!

“Bakın Ahmet Bey, millet ne kadar da sabırsız! Hemen sorulara geçtiler! Açın görüşün! Buyrun!”

“Efendim!”

“Abi ne haber ya! Ben Cafer! Televizyonda gördüm seni! Ne iş?”

“Banyodayım Cafer! Sonra arasan beni!”

“Görüyorum seni Abi! Televizyondasın işte!”

“Ha o mu? Geçen hafta katıldığım bir program! Yayınlanıyor mu? “

“Canlı diyor Abi! Yeme bizi!”

“Valla banyodayım lan! Bant yayın o!”

“Abi elin kulağında ya! Telefonu tutuyorsun!”

“Oğlum kulak kıllarımı alıyorum. Makina o gördüğün!”

Bir yandan da bir elimle daireler çiziyorum. Reklama girin diye!

“Alın verin; Alışveriş olsun” reklamını girdiler de kurtardım Caferden!

Ben de az alıp vermedim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..