Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Hazreti Yusuf!

Hazreti Yusuf!
 

Geçen yıl doğan bebelere en çok Yusuf ve Zeynep isminin takılması beni bu yazıyı yazmaya mecbur etti!

Yusuf’un da Zeynep’inde ibret verici hayatı vardır tarihte! Türlü meşakkatlerden sonra biri Mısır’a sultan oluyor sonunda, biri de Peygamberimize yâran!

Millet buna öykünmüş!

Allah sonunu hayırlı etsin bari demişler!

Hazreti Yusuf’un Züleyha ile olan hikayesini annemden dinlemiştim!

“Züleyha, dünya yakışıklısı Yusuf’a yanıp tutuşuyordu! Birgün onu yanına çağırdı ve sarılmak istedi. Yusuf buna mani oldu ve kaçmak istedi. Züleyha Yusuf’un elbisesini yırttı ve bana sarkıntılık etmek istedi diye ona iftira etti. Yusuf’u zindana attılar.

Fakat elbisesinin arka tarafından yırtıldığı görülünce asıl suçlunun Züleyha olduğu anlaşıldı!”

Annem böyle anlatınca kadınlara sırt dönmenin ne kadar tehlikeli olduğunu anladım!! Hasbelkader bir arada bulunsam da geri geri çıkarım! Sorsanız saygıdan!

Korkudan!

Her zaman Yusuf şansı olmaz insanda! Anlatıp ispat edene kadar kaç yıl geçer! Çürürsün zindanda!

Yusuf ismi takmak gidişatı sessizce protesto etmektir bence!

“Kötü bir zamanda doğdun ama oğlum, Allah büyüktür. Şansın döner Yusuf gibi bahtın açılır!”

Öykünme dediğim bu!

Peki benim bir oğlum daha olursa ne takarım?

Kürşad!

Öyle karı kızı ayartıp iktidara gelinmez!!

Toplanacaksın kırk yiğit, basacaksın Çin sarayını!

Ya devlet başa ya kuzgun leşe!

Yusuf mu ?

Kürşad mı?

Yapın tercihinizi!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..