Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '08

 
Kategori
Teknoloji
 

Çapkınlar… Hadi yine iyisiniz. Yırttınız paçayı.

Çapkınlar… Hadi yine iyisiniz. Yırttınız paçayı.
 

Milliyet ana sayfa son dakika haberi olarak verilen müjdeye göre, takip yarışında son raundu yine çapkınlar kazandı.

Bu yeni gelişmeye sevinsem mi üzülsem mi kendi adıma bilemedim ama gelişmenin kötü yönleri olabileceği gibi iyi yönleri de olduğu kesin.

Örneğin küçük bir kaçamak için yıkılabilecek yuvaların kurtulması gibi...

Sanırım Japon teknoloji devinin başında da bir hayli çapkın var ki: böyle bir cihaz üreterek hem kendilerine hem çapkınlara hizmet etmek istemişler. Bir nevi "Vatan, Millet, Sakarya" olayı.

Diğer yandan, alternatif bir yazılım haritası çıkartıp, (ne yardan ne serden misali) … iki yönlü kazanmayı da planlamış olabilirler. Ben karşıt teknolojinin çok fazla zaman geçmeden üretileceğini düşünüyorum.

Onlar üretmezse bile ben üretirim andım olsun. Ya da ürettiririm.

3G nin bütün yazılım programlarını alt üst edebilecek küçücük bir çip mesela. Bu çip öyle bir çip olacak ki; çip kişinin her hangi bir yerine gece uyurken takılabilecek. Bu: “Mide olabilir, göğüs olabilir, işi yönlendirecek, yönetecek ve uygulamaya koyacak uzuv olabilir”. Mümkün olabilmeli diye düşünüyorum.

Yok, öyle 3G mi takarım keyfime bakarım muhabbetleri.

Olmaz, olamaz.

Yazık değil mi onca emeğe, alın terine.

Kalk sen ayda yılda bir, karı veya koca kap onu da 3G ler alsın.

Etik mi bu? Reva mı evde bekleyene? Çoluk çocuğa...

Açıkçası sevmedim ben bu gelişmeyi. Alır atarım bak pencereden, fırlatırım sokağa.

Sizi gidi Japonlar sizi! … Getirmeyin beni oraya bak. Kırarım kemiklerinizi.

Bana inanmıyorsanız… Habere tıklayın da görün.

Ühüüüü. Hüngürrrr.

http://www.milliyet.com.tr/Ekonomi/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&ArticleID=1026342&Date=0

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..