Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '10

 
Kategori
Güncel
 

Çarşaflı CHP

Çarşaflı CHP
 

Mersinli, Türk kadınları, kara çarşafı yırtmışlar, ayaklarının altına almışlar. Önce şunu söylemeliyim. Ellerine, ayaklarına sağlık. Bu olaya, Bülent Arınç çok bozulmuş. Vay efendim, Kadınlarımızın giydiği çarşafa, bu yapılır mıymış? Yapılır, sayın Arınç, yapılır. Türk kadını cumhuriyetten sonra, kara çarşafı, cehaletin ve gericiliğin sembolü saymıştır. Bana göre de öyle. Size göre öyle değil ise, ve çok elzem, mübarek bir giysi ise, siz ailenize neden çarşaf giydirmiyorsunuz. Hadi giydirin, takın kolunuza, resepsiyonlara öyle katılın.

CHP nin ileri gelenlerine ve Kılıçdaroğluna da sözüm var. Çarşaf yırtıldı diye, CHP nin oy kaybedecağini düşünüyorsanız, sizde eşinize çarşaf giydirin, çıkın meydanlara oy toplayın. İktidara giden yol, kara çarşaftan mı geçiyor. Atatürk devrimlerinin, kıymeti harbiyesi kalmadı mı? Laik Cumhuriyet, Şapka Devrimi, Kıyafet devrimi, ha, ne oldu bu devrimlere. CHP, bunların üstüne basa, basa mı iktidara yürüyecek? CHP, CHP olmalı. Kendi değerlerini ortaya koymalı. Anlatmalı, kabul ettirmeli, öyle iktidar olmalı. CHP, aslında neden iktidar olamıyor, ben söyleyeyim. CHP çarşafa girmiş de ondan. CHP yi yönetenler. AKP nin % 37 sinden sonra, geriye %63 kalıyor. %63 çarşafa girmeyen, laik, demokratik, Atatürk ilkelerine bağlı, aydın insan. İsterseniz, biraz düşünün.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..