Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '12

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Casamba, Pesembe, Cumaa

Bebeğim yeni hayatımıza alışmaya çalışıyoruz. İlk günlerimiz, ikimizde çok zorlanıyoruz huzursuzuz, gerginiz. Öğle yemeğinde eve geliyorum dönüşlerde sorun yok evin önünden biniyorum dolmuşa iş yerimin kapısında iniyorum. 15 dakika yürüyorum eve bazen oynamaktan yemek yemeye fırsat bile bulamıyoruz bazen de ben seni yiyiyooorummm. Ne ben sensiz yemek yiyiyorum ne de sen bensiz yemek yiyorsun. Yorulsamda öğle kaçamağımız bana ilaç gibi geliyor. Bu aralar haftanın günlerini ezberliyoruz  Çaşamba, Peşembe, Cuma oleyyyyyy.. 2 gün koyu koyunayız bırakmıyoruz birbirimizi..

Havalar henüz ısınmadı, iş çıkışlarına gelemiyorsunuz. Her akşam pencerede bekliyorsunuz beni, büyük bir mutlulukla bakıyorum sana apartman girişine gelmeden Can diye bağıran sesini duyuyorum Oğlummmm demem yetiyor da artıyor senin kahkahalarına… Sonrasında oynayarak oynaşarak günün acısını çıkarıyoruz bebeğim. …

 
Toplam blog
: 14
: 664
Kayıt tarihi
: 25.11.09
 
 

Artun a notlar tutmaya başladığımda 29 yaşındaydım artık  31 yaşındayım.Artun un müjdesini alınca..