Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Çay dök ardımdan

Çay dök ardımdan
 

çay


Ben gidersem sakın uğurlamaya gelme beni.

Ben gidersem su dökme ardımdan

Ardımdan şiirler, şarkılar

Türküler...

Sakla içine hepsini.

Kilit vur yüreğine

Yüreğin atmasın benden başka kimseye ki,

Kimse benim sana yaptığım zulmü yapmasın.

Sen narin ellerinle kalk bir çay yap.

İç bir kısmını

Kalanını da dök ardımdan...

Sonra öl meselâ.

Kahrımdan...

Kahrından ölecek değilsin ya!

Biraz da sevin olmaz mı?

Mutlu ol ölmeden

Esaretin ellerinden kurtaran cesarete sahip olduğun için

Ve korkaklığıma iç çayını

Dök giderken ben ardımdan

Bana düşen payımı...
 

 

M'S 
 

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..