Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '12

 
Kategori
Güncel
 

Cayır cayır memleketim...

Profesyonel bir yazar olsaydım bile herhalde yine aynı başlığı atardım… Cayır cayır memletim… İnsan kendi sıkıntılarını yazmaya  ve bahsetmeye utanıyor böyle durumlarda…

Yazmayalı bir hayli zaman olmuş yine… Şaibeli Kpss geride kaldı… Yoğun emek harcamama rağmen bu sınavdan istediğim sonucu elde edemedim… Suçu başkasında aramamak lazım.. Demek ki eksik çalıştım… Hakkıyla başarılı sonuç alan tüm rakiplerimi kutluyorum.. Yaşım elverdiği sürece bu sınava girmeye devam edeceğim..

Ben bu sınava tekrar girebilirim…

Peki ya benim kara toprağa  giren Mehmetçiklerim? Onlar hayallerini gerçekleştirmeye devam edebilecekler mi? Kara günleri çoktur bu güzel memleketin… Aklınızı başınıza alın ve bir düşünün… Evladı asker olan bir anne olun…Ya da baba…Ya da eş… Ya da çocuk… Ya da kardeş…Hadi hepsini bırakın… Bir vatandaş olun… Bu vatanda doğmuş, bu vatanın havasını solumuş, suyunu içmiş bu vatanı seven bir kimsenin yaşanan kara günlerde kanının çekilmeyeceğini zannetmiyorum…Ölüm, insanoğlunun kaçınılmaz gerçeği… Ama ah o kahpece ölümler yok mu?

Bazı ölümler kader değildir…Alkolü araç kullanıp kaza yapıp ölenlerin durumu kader değildir… Düpedüz aptallıktır.. Allah biz kullarına kullanmamız için  akıl vermiş…Doğru yönde kullanamıyorsak eğer suçu başkasında değil, kendimizde aramalıyız…. Malzemeden çalınmış bir binada depremden ölmek de kader değildir… Burada suçlu elbet masum vatandaş değil… O binayı malzemeden çalarak yapan her kimse… O ruhsatı veren her kimse suçlu odur… Vicdan olmalı bir insanda… Olabildiğince dürüst,olabildiğince iyi olmalı insan…

Sosyal medyada tepkiler veriliyor… Ben ihtimal vermiyorum ama, şehit haberlerine sevinen bir kesim varmış… Okumadım gerisini… Nasıl yani dedim? Bu kadar mı insanlıktan çıkıldı? Açın televizyonlara bakın… Yakınlarından haber almayı bekleyen, etrafa boş gözlere bakan o kadına bakın.. Belki eş, belki kardeş… Kendinizi onun yerine koyun.. İnsanlığın, bu kadar insanlıktan yoksun olduğunu düşünmek bile can acıtan bir tablo…

Bu arada görsel ve yazılı medyada siyasilerin erken yerel seçimler konusunda bir araya gelip, anlaşmaya vardığı söyleniyor… Ne hazin değil mi? Çıkarlar söz konusu olunca anlaşmaya bu denli kolay varmak… Şehitlerimiz bazı kesim için artan rakamlardan ibaret sadece… Bir evlat neyle yetişir düşünün Allah rızası için? Rahmeti ve sabrı biz inanlar Allah’tan dileyeceğiz elbet… Lakin her şehit haberinin ardından bu açıklama öylesine boş ki… Siz ey siyasiler, hangi partinin mensubu olursanız olun bu memleketin genç fidanları yaşatın… Boş laflarla acının üstüne acı katmayın… Sizden merhamet dilenmek mi tövbe haşa.. Ben merhameti yalnız Allahtan dilerim… Allahım bu güzel memlekete merhamet et… Yandı yeteri kadar yüreklerimiz…

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..