Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Cehalet ile savaş

Cehalet ile savaş
 

RESİM YANDEX GÖRSELLERİNDEN ALINMIŞTIR.


Karanlıklığa sürüklenirken kardeşim,

Bir katre ışık götürüyorum ruhumda.

Aydınlığın özlemi renkler, bir bir sarmalıyor,

Zihnimi, bedenimi ve takatimin son düzlüğüne kadar.

Etrafımda uğultulu sesler adaletten,

Yağmur sesleriyle bölünüyor rüyalarım,

Şimşeklerden dağlara düşen kıvılcımlara uzanıyorum,

Azap zincirlerini kırıyorum, cehaletin.

İçimde patlayan volkanlara kulak verecek sesler arıyorum,

Biliyorum, yalnız değilim ama, neredesiniz kardeşlerim,

Ruhum ve bedenim öylesine kurak ve halsiz,

Uzatın kollarınızı, yalnız solmasın ellerim.

 

Refik BAŞDERE, Ankara, 29.07.2015

 
Toplam blog
: 44
: 533
Kayıt tarihi
: 30.12.12
 
 

1947 yılında Erzurum'da doğdu. Başak burcundadır. Eğitimini  Ankara'da sürdürdü. DTCF Alman Filol..