Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '06

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Cep telefonları baz istasyonları

Şimdi sizlere bir olaylar daha doğrusu kanserler dizisi anlatmak ve bu konuda yorumlarınızı ve de önerilerinizi almak istiyorum.

Cep telefonları için kurulan BAZ İSTASYON' larının radyasyon yaydığını ve kansere neden olduğunu bilmeyen yoktur. Ama sanıyorum ki bu anlatacağım bina bu konuda daha iyi fikir verecektir herkese. Yer: Ankara ili Sincan ilçesi Plevne mahallesi Yazı caddesi numara 92 çınar apartmanı. Baz istasyonu ise 94 numaralı binanın çatısında kurulu. Baz istasyonu yaklaşık olarak 8 yıl önce kurulmuş. Ve sinyalleri yansıtan plakaların iç bükey kısımları bu 92 numaralı apartmanın kuzey cephesine bakıyor.

Çınar apartmanında son 7-8 yılda 4 kişi kanserden öldü. Şuanda ise kanser olan vaka sayısı 3. Ve yine ilginçtir, kanserli bütün vakalar binanın kuzey cephesinde yaşadı veya halen yaşıyor. 90 numaralı binada ise 1 kanser vakası mevcut. Ama gelin görünki bu kadar kanser vakasına rağmen komşu apartmanın sakinleri binalarındaki BAZ İSTASONUNU kaldırmamakta ısrarlı, çünkü para tatlı. Özellikle Ankara'da ikamet eden ve bu tip vakalarla ilgilenen arkadaşlara sesleniyorum. Lütfen burada mümkünse inceleme yapsınlar.

Bir diğer sorun ise 92 numaralı binada yaşayanlar baz istayonu ve 94 numaralı bina aleyhinde dava açmak istiyorlar. Acaba ne yapmalılar. Bu konuda fikir ve önerilerinizi dört gözle bekliyorum.

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 3
: 825
Kayıt tarihi
: 04.09.06
 
 

Ben gezmeyi seven, gezebildiğim yerleri doğal halleriyle görmeye çalışan biraz da siyasete ilgi duya..