Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

10 Ağustos '08

Yolculuk

Çeşme Alaçatı'daydım

M.Ali Tezbaşaranın evi-Ben çektim.

Merhabalar,
Ben yine gezmelere gittim arkadaşlarım. Çeşmenin küçük bir beldesi olan Alaçatıya gittim. Alaçatı kendine özgü taş evleri ile çok önemli, tarihi değirmenleri ile simge olmuş güzel bir belde, Alaçatıda duraktan iner inmez hemen taş evleri ve dar sokakları göze çarpıyor zaten, taş evleri var ama sarmaşıklarla süslenmiş bir çok taş evleri de var Alaçatı'da, ablam ile birlikte dar sokakları gezerken Betül pansiyona girip pansiyon fiatlarını öğrenmek istedik. Betül pansiyonda çalışan Rukiye Esen bize çok yardımcı oldu, fiyatlar konusunda bilgi verirken Alaçatı hakkında bildiklerini bizlerle paylaştı.

Alaçatı ya gitmişken aklıma sayın Mehmet Ali Tezbaşaran'ın da Alaçatılı olduğu aklıma gelince hemen Rukiye hanıma sordum ve Mehmet beyi tanıdığını ve bizi kendisiyle tanıştırabileceğini söyleyince çok sevindim. Mehmet Ali Tezbaşaran ablamla beni eşiyle birlikte çok iyi karşıladı. Eşi ve kendisi çok güler yüzlü sevecen
neşeli ve hoşsohbet insanlar oturup yarım saat konuşma imkanımız oldu. 13 Ağustos Çarşamba günü Milliyet Blog arkadaşlarını davet etmiş kendi pansiyonuna Mehmet bey, beni yine 2.kez davet etti o gün gelebilmem adına çok sevindim.
Mehmet Ali Tezbaşaran beyin Alaçatı da Beyaz Ev adı altında bir aile pansiyonu var.Çok güzel çok temiz ve çok şirin bir yer, odaları gezdirecekti bize ama sohbetten unuttuk gezmeyi, inşallah tekrar gidebiliriz ve Milliyet Blog arkadaşlarımızla tanışma ve görüşme imkanımız olabilir. Mehmet bey ablamı ve beni misafir etmek istedi ve akşam yemeğine davet edip kendilerinin pansiyonlarında misafir olarak kalmamızı ısrar etti ama biz kalamayacağımızı belirterek ve çok teşekkürler ederek eşi ve kendisinin yanından Alaçatıyı gezmek üzere ayrıldık.

Alaçatı çok küçük bir yer, küçük bir çarşısı var, eski ve antika eşyalar satılıyor çoğunlukla, oturup çay ya da kahve içilebilecek yerleri var. Ablam ve ben meşhur sakızlı dondurmasından yedik çok güzeldi. Alaçatı güzel, küçük ama şirin gezilebilecek görülebilecek bir yer, herkesin gidip görmesini çok isterim. Alaçatıdan kalkan dolmuşlarla oradan Çeşme Ilıcalara geçtik. Çeşme ılıcalarda çok güzel bir yer, ılıcalarda denizin rengi lacivert maviydi çok güzel ve temiz bir denizi var.

Hazır Ilıcalara gitmişken deniz kenarında ayaklarımı ıslatıp kumunda da bir saat kadar bir yürüyüş yaptım. Umarım ayaklarıma iyi gelir. Saat 19.00 otobüsü ile tekrar güzel İzmirime geri döndüm ve evimize geldik. Gezmeyi, bir yerler görmeyi tanımayı çok seviyorum ne yapayım. Allah izin verdiği sürece gezip değişik yerler görmek bilmek ve tanımak istiyorum. Benden bu kadar, gezip gördükçe insanın bilgisi ve ufku daha çok açılıyor, herkese gezmeyi tavsiye edebilirim.
Herkese sonsuz sevgiler, sorunsuz mutlu günler diliyorum.

ben calismiyorum yzaklarda ve cok uzaklardayim bu sebeple kiskandim zaten yoksa kiskanclik huyum deyildir

okyanusyadan
 17.08.2008 15:07
Cevap :
can arkadaşım ben seni anladım hayatım,biliyorum,lütfen artık buradan da görüşelim güzel ve süpper yazılarını bekliyorum canım (Son yazdığım şiirimi de okursan sevinirim),,,,,,,,,,sevgiler canım,,,,,  17.08.2008 16:33

O güzel çeşme ne söylense azdır... Sayende bir kere daha yadettim o güzel yörede geçene günlerimi sağolasın. Sevgilerimle.....

Güher
 17.08.2008 12:04
Cevap :
Sevgili Güher,çeşme ok güzel ılıcaları başka güzel birde Alaçatısı var oda harika tam dinlence merkezi,kafasını dinlemek isteyenler için ideal biryer,Hep birlikte sağolalım arkadaşım,,,sevgilerim kocaman,,,,  17.08.2008 13:04

biz izmirliler bu konuda çok şanslıyız gerçekten. harika bir denize, bir saate ulaşıyoruz. Bir de Çeşme o kadar büyük ki, ve bütün plajları da gerçekten çok güzel. denizi görmek bile yetiyor insana. sevgilerimle...

n.
 16.08.2008 17:19
Cevap :
Aynen tüm sözlerine tamamıyla katılıyorum sevgili arkadaşım,sadece biraz temiz tutamıyoruz bulunduğumuz yerleri,birde bu sorunları atlatsak tamamdır,Denizlerimiz çok güzel,,,,,,sevgiler sana,,,,,  17.08.2008 13:05

bu guzel yerleri gezebildiginiz icin sizi kiskandim ne yalan soyleyim

okyanusyadan
 16.08.2008 16:47
Cevap :
Sevgili Sema,ne güzel bir kıskançlık bu böyle,inşallah sende gidebilirsin birgün,tahmin ediyorum ki çalışıyorsun ve zaman bulamıyorsun tatile çıkmaya,Dileklerinin gerçekleşmesi ümidiyle,,,,Sevgiler,,,,  17.08.2008 13:07

: 24.11.07

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...