Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '12

 
Kategori
Anılar
 

Çeşme Ilıca’da Deniz İçinde Arya

Çeşme Ilıca’da Deniz İçinde Arya
 

Bir anı bin pişmanlık.


Ilıca Yıldızburnu'nda denizin içine doğru, iri kayalarla doldurulup havuz gibi çevrelenmiş bir barınak vardır.

Bu çevrelenen yerde dipten termal su kaynar; denizle karışıp, ılık su havuzu oluşturur. Bu tür kaynaklar, denizin çoğu yerinde fark edilir. Burası, bilhassa yazın çok rağbet görür. Hatta kışın bile dışarı çıkınca kendinizi koruyabilirseniz, denize girebilirsiniz.

Bir Eylül günü, öğle sonrası... Yıldızburnu'nda balık tutuyorum. Termal barınağın yakınındayım. Denize girerim diye, mayom üstümde, havlum hep yanımda olur.

Bir ara kulağıma, denizin ortasında şarkı söyleyen bir kadın sesi geldi. Hemen oltaları toplayıp, doğru sıcak suya yöneldim…

O havuz gibi bölümde birçok kadınlı erkekli kişi var. İçlerinde biri erkek, ikisi kadın üç Rus turist de bulunuyor. Bayanlardan biri, ARYA söylüyor. Puccini'den… Soprano sanki… O kadar güzel bir sesi var ki!.. Hele suyun içinde söylemesi… Harika...

Çat pat, sağdan soldan iletişim kuruyoruz. Almanya’da yaşıyorlarmış, Çeşme’de tatildeler. (Bizim yerli tatilcilerin çoğunun bilmediği) Ilıca termal denizi duyup buraya gelmişler.

Rus bayan bize, yarım saat ARYA söyledi. Zaman zaman hep beraber eşlik edip alkışladık… Kameralı fotoğraf makinemi yanıma almadığıma ilk defa bin pişman oldum. Çok hoş bir anıyı belgelemiş olacaktım, hala hayıflanırım.

Bu arada kaldıkları oteli öğrendim. Eve gidip bir güzel hazırlandım. Bir demet çiçekle kaldığı otele gittim. Lobi’de Ilıca'da Arya söyleyen soprano ağırladı beni. Yine çat pat bir dille, verdiği konser için teşekkür ettim.

Her ikimiz de çok memnun ayrıldık.

Bu anımı hiç unutamam…

 

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..