Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '08

 
Kategori
Siyaset
 

Cevap bekliyoruz

Cevap bekliyoruz
 

resim alıntıdır.


Çok ilginç okuduğum bir haberde Deniz Feneri isimli yardım kuruluşu ya da derneği yurtdışından yardım amaçlı topladıkları yardımlardan maddi durumu oldukça iyi olan yardıma muhtaç olmayan Sayın Başbakan Tayyip Erdoğana gönderildiğini yazıyor.

Oysa Deniz Feneri amacı kuruluşu yoksullara yardım amaçlıdır, ülkemizdeki yardım toplamaları dışında yurt dışından yani Almanyadan ve diğer ülkelerden Türkiyedeki yoksul yardıma muhtaç kişilere verilmek üzere deniz fenerine verilen bağışlar amacı dışında mı kullanılıyor?

Deniz Feneri bildiğiniz gibi bir medya kuruluşuna bağlı olarak faaliyet göstermektedir, yapılan faaliyetler bağlı olduğu medya tarafından yayınlanmakta ve ülke halkı takdir ile karşılamaktadır, bunların dışında madalyonun arkasında kirli işlerin olduğu söylenmekte, eğer böyle bir durum varsa ilgili medya yardım ve bağışta bulunan kişileri açık bir şekilde dolandırmıştır.

İlgili medya iktidarı destekleyen bir kuruluştur kısacası iktidar aleyhinde bu güne kadar hiçbir haber yapmamıştır, yazık çok yazık ülke halkının dini duygularını sömürmekle yardım adı altında paralar toplayıp amacı dışında kullanmak ise hiçbir insanlığa yakışmayan bir davranış yüz kızartıcı ciddi bir suçtur.

Almanya Deniz Feneri isimli yardım kuruluşunun amacı dışına çıktığını tesbit etmiş türkiyede ise salla gitsin misali hiçbir denetim kuruluşu incelemeye almamıştır, bunu böyle düşünürsek dün 17 can Konya'da ölürken denetim sorunu ordada ortaya çıkmıştı bunun gibi iktidarı destekleyen kirli işlerle uğraşanlar ülkenin kimbilir kaç bölgesinde ne kadardır.

Bu para Deniz Fenerinden alınmışsa özel şirketlere yatırımmı yapıldı, yoksa seçim döneminde fakir halka Kuranı Kerime el bastırarak yemin ettirip ellerine verdikleri oy satın alma parası olarak mı kullanılmıştır bunlar halkımızın kafasında bir soru işareti olarak kalmıştır, sizce böyle bir dürüstlük olabilir mi?

Bankalardaki bugüne kadar olan AK partinin hesapları incelenmeli, ayrıca sayın Tayyip Erdoğanında banka hesapları incelenmeli dürüstlük ortaya çıkmalı yoksa yalan dolanla kirli işlerle siyaset yapmak kişinin karakterini ortaya koyacaktır, kirli işler yolsuzluklar başkalarında aranırken önce kişiler kendilerini aklamalıdırlar, balık baştan kokar atasözü boş yere söylenmemiştir gerçeği yansıtmaktadır.

Gerçekten dürüstlükten bahsedenler deniz fenerinden almışlar ise bu paranın miktarı ne kadardır? Ne amaçla kullanılmıştır? Kullanıldı ise kimlere ödenmiştir, bunun cevabını açık ve net bir şekilde yalan söylemeden medyada ülke halkına açıklamalıdır, gerçi bugüne kadar iktidarın söylediği yalan dolanlara ülke halkıda alışmıştır değişen birşey olmayacaktır.

 
Toplam blog
: 193
: 517
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Sinop doğumluyum, ülkesini ve ulusunu seven bir vatansever, her ay devlete düzenli vergisini ödeyen ..