Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Çeyrek Asırlık bir sır

Çeyrek Asırlık bir sır
 

Zamanın buruk ve ince çizgisi üzerinde

Okaliptus ağaçlarının ayışığı gölgesinde

İnciraltı yollarında el ele koşardık,

Hele bir de yağmur yağdığı zamanlar

Aynı şemsiyenin altına sığmaya çalışırdık..

Kediler dolanırdı peşimizde

Minik bir yavrusu vardı hatırlar mısın?

Göl kenarına oturmalarımız vardı

Martıların balıklara dalışını izlerdik

Türkevini türkü evi sandığımda

Bana ne de güzel gülerdin..

Zorla seni seviyorum dedirttiğin

O kaydıraktan kayarken

Nasıl oldu da unutmuştun

Kentkart'ını çimlerde..

Tahteravalliye binerdik bi de

Eve gitmeden durakların dibinde..

Gönlüm çalkalanıyor galiba

Dibe çökmüş tortular bulandırıyor beni

İçmeye başalamadan önceki ayran gibi tıpkı

Köpürüyorum çalkalandıkça..

Ayranın bir sırrı vardır bilir misin?

Fazla çalkalanan ayrandan tereyağı olur

Küçükken köyde görmüştüm yayıkların içinde..

Benim de benzer bir sırrım var içimde

Söylemeye cesaret edemediğim belki de,

Ama artık ne önemi var sırrın mırrın

Etmeye ne gerek var mırın kırın

Çıkardım ağzımdaki baklayı

Ben ayran gönüllüyüm sevgilim...

 

Ulaş Tuzak

 
Toplam blog
: 149
: 284
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Araştırma, Ban..