Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '11

 
Kategori
Blog
 

Cezaevi günlerim !

Cezaevindeydim, nerede: Facebook tipi, yarı kapalı Twitterpaşa Cezaevinde güüüüüüzzelce istirahat halinde, beynim uyuşmuş, kısır, bön bön ekran karşısında geyik yapan bir tip... N'oldu kurtuldum?

Sıkıldım tıpkı bir zamanlar buradan sıkıldığım gibi, sevdiklerimin ölümü, geri kalan sevdiklerimin züdükk yarışı, sevgisizlik, soğukluk attı beni yad-ellere... Gerçi binnnn şükür hiç kimseyle polemiğe, polerise felan girmedim, dalaşmak isteyenlere dahi hoşşt, kışşt, pıştt demedim ... Seyirci kalmak bile zaman zaman insanı yorar ya, işte öyle birşey gittim, işte  geldim (bi kayıptı Milliyet için bi kayıptı, nerdeyse Unisef, Universal, Unilever) bütün U'lar telef edecekti kendilerini benim için...

Düşündüm, baktım onun bunun üstüne afiyet şişmişim yine, dolmuşum. Bu gaz kişisel değil, bu gaz biraz siyasi (çokkk biraz )biraz da siyasi :( Azcık ben de çemkireyim, ben de vikliyim dedim... Sonra benim kelebek oldu kalınbek hanım ilkokula başladı. Eğitimde gözüme giren kazıkları anlatayım dedim, sonra evdeki atmosferi biraz şeydeyim dedim... İşte ne bileyim geri geldim....

Ağdalı, lazerli yazılar yerine sulu serpme yazıyım kendimi de ahaliyi de baymıyım dedim... İlk mevzu bişee de olmasın, öyle selam faslı falan olsun dedim. Bu gece yııııılllaaaaaaaaaaaarr önce (2-4 yıl) yani yazdıklarımı okudum da günlük cidden harika birşey  iç dünyamız madem kağıda dökülmüyor,  klavyeye aksın hayat..... Bence  çokkk bi çokk güzel oluyor...

 
Toplam blog
: 86
: 8215
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

Çocuk yetiştiriyorum dünyanın en zor, en güzel, en önemli işi değil mi? İşim bu. Vizyonum, Eğ..