Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çiğli 2

Oto yola veya ulaşıma karşı deyilim ancak alel acele yapılan işlere ve sonrasında yapılan hatalara karşıyım.

Evka 5 te oturan sakinlerin bir kısmının ilkokul çocukları oto yolun diğer tarafındaki okula gidiyorlar, yakında herhangi bir geçit olmadığından öğrenciler ya bir kilometre yürüyüp üst geçidi kullanacaklar yada cambazlık yapacaklar buda hiç kimsenin istemiyeceyi kazaları akla getiri korkunç …

Böyle bir olasılığın hesabını dahi yarmak istemiyorum.

Oto yolun yapımının üzerinden henüz 10-12 gün geçmeden kaldırım taşları yeniden onarılıyor buda zaten tek şerit olan yolda trafiği felç etmeye yetiyor.

Bir de bu yol güzergahlarını hazırlayan kişiyi merak ediyorum, oturduğu yerden hiç kakmadan mı hazırlı yor acaba ..Gümrüğe gidecek olan otobüs Evka2’den kalkıp Çiğliyi dolaşacak, Evka5’ten kalkan ise harmandalı kavşağını

Benden söylemesi bu yol inşallah trafiğin kara noktası olmaz.

Saygılarımla

ERBABI

 
Toplam blog
: 72
: 727
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

1956 Erzurum dogumluyum. 46 Yıldır İzmir'de yaşıyorum. Uzun süredir Milliyet blog'u takip etmekteyim..