Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Çıkara dayalı ilişkiler tozu dumana katıyor

Çıkara dayalı ilişkiler tozu dumana katıyor
 

Alıntıdır


Yaşadığımız dünyadaki sistem

Hızla yozlaşan değer yargıları,

İçi boşaltılmaya çalışılan kavramlar

Doğruluğun, erdemin, ilkelerin sesini kısıyor.

Yalan dolanla yürütülen gemiler

Asalaklar, çıkarcılar, yalancılar dolandırıcılar...

Hep ben ben ben diyenler.

Sizden, benden, senden geçinip duranlar.

Bunlar eğilmeden dik durabilmenin gerçek zenginlik olduğunu biliyorlar mı acaba?

Yürek diyorsun

İçi boş

Vicdan diyorsun

O da ne ki?

Çıkara dayalı ilişkiler tozu dumana katıyor.

Biri bitip biri başlıyor kötümserliklerin.

Bu böyle giderse

Hep söyleyip duracağım kendi kendime

GURURLU OLMALI İNSAN

ONURLU OLMALI

REHBERİMİZ DOĞRULUK OLMALI

BEDDUA ALMAMALI

BAŞINI YERE EĞMEMELİ.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..