Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Geri sayım başladı

Geri sayım başladı
 

Alıntıdır


Nerede yaşanırsa yaşansın,

Neler yaşanırsa yaşansın işte bir yılı daha deviriyoruz.

Bu ara her yerde bir heyecan

Bir koşuşturmaca

Kapıların önlerinde pırıl pırıl parlayan ışıklar...

Süslenmiş çamlar,

Kırmızı beyaz ışık cümbüşü..

Bu atmosfer içinde dolanmak güzel tabi ama düşünmeden edemiyorum işte.

Kocaman bir yıl geçti gitti,

Kimimize iyi geldi,

Kimimize kötü...

Aramızdan ayrılanlar oldu.

Gidenler, kalanlar...

Yani hayat her boyutuyla sürüyor.

Yeni yıl girmedi girmesine de!

Ben yeni yılın coşkusuyla coşan insanların arasında DÜN'e öylece bakakaldım yine.

Yok! Umutsuz değilim.

Yeni umutlar yükleniyorum.

Tüm güzel dileklerimi ardı ardına sıralıyorum.

Eskiyi gerilerde bırakıp yeniyi kucaklama heyecanındayım.

İyilikler, güzellikler düşünüyorum.

Hepimiz birbirimize iyi olursak tüm kötülükler yok olur demiyorum ama azalır kanısındayım.

Çok mu erken oldu bu yazı?

Ama olsun içimden böyle geldi

Lütfen siz dekabul edin

BARIŞ, HUZUR, SAĞLIK, BAŞARI, SEVGİ dileklerimle...

Her ne diliyorsanız o sizinle olsun

İyi yıllar olsun.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..