Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '22

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Çikolata Etkisi

“Çikolata Etkisi” kavramını duydunuz mu sevgili okurlar? Duymadınız çünkü şu an ben yazıyorum. Bence insanları mutlu eden, çikolata yedikten sonra yaşanan o mutluluğa çikolata etkisi diyebiliriz. Çikolata aşıkları beni anladı bence.  “Ay yine güzel bir çikolata yazısı geliyor.” diyen diyene. Çikolata birçok tüketici tarafından sevilen bir gıda ürünü. Köşemizde farklı farklı haberlerini yazdım, bilimsel olarak mutlu edişlerinden bahsettim, 4.çeşit çikolata türünü anlattım, farklı tasarımları yazdım neler neler…Bu haftaki yazım da çok sevdiği birine hediye almak isteyip, “Ah, acaba farklı ne alabilirim ki? Aklıma hiçbir şey gelmiyor.” diyenler için gelsin hadi!

Biliyorsunuz ki günümüzde çikolata hediyeleri için çeşit çok. Bazıları var ki benim dikkatimi fazlasıyla çekti, bu hafta köşemize çikolata kutuları misafir. Çikolata kutuları karşımıza farklı çeşitlerde çıkıyor. Mesela benim en çok hoşuma gidenler: Bahar Hediye Seti. İçerisinde şık mis kuru çiçek buketi ve farklı çeşitlerde godiva çikolataları yer alıyor. Çiçekleri çok sevdiğim için bu kutu özel bir yere sahip. İkincisi ise Bayram Özel Hediye Seti. Bu set içerisinde de çeşit çeşit godiva çikolataları mevcut, tatlı bir tüle sarılmış kutusu var. Bayram hediyesi düşünenler için en zarif hediye olabilir. Gelelim üçüncüsüne, “En Güzel Anlara” çikolata hediye kutusu. Bu kutu sanırım içlerinden en sevdiğim… İçerisinde vanilya kokulu kavanoz mum, siyah deri kaplı defter ve kalem, not kartı ve türlü türlü godiva çikolataları var. Yazarken bile huzur geldi… Ve gelelim “Vay canına, çok tarz.” Dediğim “Kahve Keyfi” kutusuna. Bu kutu diğerlerinden farklı olarak özel bir termos içeriyor. E adı üstünde, kahve keyfi kutusu! Fındık kreması aromalı kahve, French Press seyahat termosu ve fındıklı drajesi olan bu kutu da insanın gözünün içini gülümsetebilecek cinsten. İncelemek isteyenler için çeşit çok, gerisini güzel kalbinizin götürdüğü yer belirler.

İnsanların gülümsemesini sağlayan her şeyi seviyorum. Belki bu yazıyı okuduktan sonra bir ya da birden fazla insan gülümseyecek. Belki de mutlu bir günde bu tarz bir kutu elden ele dolaşacak. Sevginin çikolataya dönüşümü diye bir şey var! Her daim hayatınızda olması dileğiyle…

Sağlıkla Kalın!

Not: “Yazarken bile çikolata etkisi oldu.”

Gıda Yüksek Mühendisi

Nermin Özge Çağlar

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..